دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

۳۶ هزار دانش آموز همیار پلیس در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد

یاسوج- مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش همیاران پلیس گفت: ۳۶ هزار دانش آموز استان در مقطع ابتدایی و متوسطه آموزش های همیار با پلیس را فرا گرفتند و همیار پلیس شدند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هم زمان با هفته نیروی انتظامی همایش همیاران پلیس  با حضور مسئولان انتظامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37902
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

کرونا :

۳۶ هزار دانش آموز همیار پلیس در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد

۳۶ هزار دانش آموز همیار پلیس در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد 3

یاسوج- مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش همیاران پلیس گفت: ۳۶ هزار دانش آموز استان در مقطع ابتدایی و متوسطه آموزش های همیار با پلیس را فرا گرفتند و همیار پلیس شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هم زمان با هفته نیروی انتظامی همایش همیاران پلیس  با حضور مسئولان انتظامی و دانش آموزان همیار پلیس عصر امروز در سالن همایش های اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزارشد.

۳۶ هزار دانش آموز همیار پلیس

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان مهم ترین سفیران قانون در جامعه هستند، گفت: می توانند با دریافت مسائل مربوط به قانون از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی و انتقال آن به خانواده ها، زمینه فرهنگ سازی و  رعایت قانون را در جامعه فراهم کنند.

وی افزود : در طرح همیار پلیس راهنمایی و رانندگی، دانش آموزان به یاری پلیس راهور آمده و نقش فرهنگی خود را درکاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی ایفا می کنند.

زارع پور گفت: یکهزار و ۳۰۰ معلم نیز به عنوان فرهنگیاران ترافیک فعالیت می کند افزود: از سال تحصیلی جدید طرح پلیس یار نوجوان نیز اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۳۶ هزار دانش آموز استان در مقطع ابتدایی و متوسطه آموزش های همیار با پلیس را فرا گرفتند و به عنوان همیار پلیس فعالیت خود را آغاز کردند.

کاهش تلفات حوادث جاده ای با اجرای طرح همیار پلیس

سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: اجرای طرح همیار پلیس به عنوان یکی از راهکارهای عملی آموزش مقرارت راهنمایی و رانندگی به کودکان با همکاری پلیس راهور و مدیران مدارس و دانش آموزان به اجرا درآمده و می تواند اثرگذاری بسیار مناسبی در کاهش حوادث جاده ای بر جای بگذارد.

آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد 16 فروردین/بدون فوتی و بستری 50 بیمار در بیمارستان‌های استان
دنبال کنید

سردار انصاری افزود: کارشناسان پلیس راهور در مدارس استان حضور یافته و آموزش های لازم را به دانش آموزان یاد دادند.

وی با بیان اینکه یکی از اثرات اجرای طرح همیار پلیس، کاهش تلفات حوادث جاده ای در استان است، گفت: همکاری بخش های مختلف به ویژه خانواده ها و مدارس نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات و حوادث جاده ای دارد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: تجربه اجرای طرح همیار پلیس، موفقیت های بسیاری را به همراه داشته و ثابت می کند حضور مردم در مأموریت های پلیس می تواند تحقق اهداف از پیش طراحی شده را میسر کند.

۴۷ نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

پژمان نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری در ادامه این همایش گفت: اجرای طرح های همیار پلیس، راهور محلی، فرهنگیاران ترافیک و نمونه های راهور بخشی از فرهنگسازی رعایت قانون در جامعه است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در استان ۱۳ مرکز امداد جاده ای و ۱۰ پلیس راه نیاز است افزود: در محورهای ارتباطی استان ۴۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که باید برای ایمنی بیشتر جاده ها این نقاط اصلاح شوند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تغییر مکان برخی از مراکز آموزشی و درمانی و اماکن پر تردد که موجب ترافیک شهری شده در اولویت قرار گیرد گفت: در  ۴ سال اخیر ۱۵۰کیلومتر از جاده های ورودی شهرها در استان ۴ خطه شد و ۲۰۰ کیلومتر در دست اقدام است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi