پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آبروی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است

یاسوج- فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید "حسین پور "در شهر یاسوج گفت : بدون شک زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب ، نشانه استواری و باعث تداوم حرکت انقلاب است به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ناجا با خانواده شهید حسن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37773
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

کرونا :

آبروی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است

آبروی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است 3

یاسوج- فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید "حسین پور "در شهر یاسوج گفت : بدون شک زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب ، نشانه استواری و باعث تداوم حرکت انقلاب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ناجا با خانواده شهید حسن پور در شهر یاسوج دیدار کرد.

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که شهدا مظهر عقلانیت دینی و مدافع حقانیت و عدالت هستند، افزود : عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است ، بنابراین خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.  

انصاری، خون شهیدان را تضمین‌کننده استقلال ملت‌ها و سربلندی اسلام معرفی کرد و افزود: آبرو و حیثیت انقلاب اسلامی مرهون برکت خون پاک شهدای عزیز است.  

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در طول دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده، خاطرنشان کرد: تجلیل و دیدار با خانواده‌های شهدا ، باید در اولویت کاری مسئولان باشد.  

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد : جامعه اسلامی مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان است،هر چه تلاش کنیم در مقابل عظمت و بزرگی شهیدان ناچیز است.  

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi