جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تجدید پیمان نیروهای اانتظامی با شهدای دیشموک

دیشموک- رئیس و قاضی دادگاه عمومی دیشموک و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان با حضور بر جوار گلزار شهدای شهر در آیینی با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فرمانده نیروی انتظامی دیشموک گفت: با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که همچنان مثل گذشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37757
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

کرونا :

تجدید پیمان نیروهای اانتظامی با شهدای دیشموک

تجدید پیمان نیروهای اانتظامی با شهدای دیشموک 3

دیشموک- رئیس و قاضی دادگاه عمومی دیشموک و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان با حضور بر جوار گلزار شهدای شهر در آیینی با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فرمانده نیروی انتظامی دیشموک گفت: با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که همچنان مثل گذشته آماده برقرای امنیت بوده و پایبنده به آرمانهای نظام، انقلاب، شهدا و امام شهدا هستیم.

حسینی رئیس دادگاه عمومی و پرهیزگار قاضی دادگاه عمومی دیشموک و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان با حضور بر جوار گلزار شهدای شهر در آیینی  با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ستوان دوم بیژن تندپور فرمانده نیروی انتظامی دیشموک گفت: با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که همچنان مثل گذشته آماده برقرای امنیت بوده و پایبنده به آرمانهای نظام، انقلاب، شهدا و امام شهدا هستیم.

حسن امیریان بشخدار دیشموک هم در این مراسم ضمن تبریک روز ناجا و هفته نیروی انتظامی به همه سبزپوشان نیروی انتظامی ، گفت: امنیت این مرز و بوم را مرهون زحمات این قشر پرتلاش ایران اسلامی هستیم.

در پایان مسئولان ، نیروهای نظامی و انتظامی و رئیس و قاضی دادگاه عمومی دیشموک با غبارروبی، عطرافشانی گلزار مظهر شهدای شهر، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi