جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

غلامرضا تاجگردون در راس هیاتی به دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان رفت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیسیون دیوان محاسبات مجلس و جمعی از نمایندگان استان باحضرت آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، نایب رییس اتاق بازرگانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37741
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

کرونا :

غلامرضا تاجگردون در راس هیاتی به دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان رفت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیسیون دیوان محاسبات مجلس و جمعی از نمایندگان استان باحضرت آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیسیون دیوان محاسبات مجلس و جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار آیت‌الله سید احمد میرعمادی، گفت: حضور اعضای کمیسیون در لرستان بسیار ارزشمنداست و برای لرستان برکات مفیدی خواهد داشت و اقدام قابل ستایشی است و از این عزیزان سپاسگزاری می کنم.

میرعمادی، افزود: با وجود دکتر خادمی استاندار لرستان، فضای همدلی و وحدت بسیار خوبی در استان بوجود آمده و انتظار داریم کمیسیون بودجه  استان محروم لرستان را دریابند و در راستای رفع محرومیت لرستان توجه وافری داشته باشند که این استان بتواند به استان های توسعه یافته نزدیکتر شود.

استاندار لرستان نیز در ادامه این دیدار در سخنانی، گفت: دکتر تاجگردون رییس محترم کمیسیون برنامه و بودجه در ایجاد توازن توسعه ای در سطح کشور بسیار خوب عمل کرده و  انتظار هم میرود استان لرستان را با نگاه ویژه تری کمک نمایند و یقینا حضور ایشان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در لرستان نشان از حسن توجه ایشان است.

وی ادامه داد: اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بهترین زمان ممکن به لرستان سفر کردند چرا که این امر می‌تواند در تخصیص بودجه ۹۷ لرستان تاثیر خوبی داشته باشد.

تاجگردون: برنامه های قاضی زاده منطبق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است
دنبال کنید

دکتر تاجگردون نیز در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در لرستان، تصریح کرد: لرستان یکی از استان‌های محروم کشور است و کمک به مناطق محروم در اولویت کار کمیسیون برنامه و بودجه خواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص رفع موانع سد بختیاری قول مساعد داد و گفت: توجه آیت‌الله میرعمادی به مسائل توسعه‌ای در لرستان و ایجاد همدلی بین مسولان ستودنی است.

در ادامه این دیدار، دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز تاکید کرد: لرستان توجه ویژه کمیسیون را می‌طلبد و از آیت‌الله میرعمادی، استاندار لرستان، اعضای محترم کمیسیون و دکتر سلاحورزی بخاطر حضور، همراهی و توجه‌شان تشکر می‌کنم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله میرعمادی اقامه شد.

غلامرضا تاجگردون در راس هیاتی به دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان رفت

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi