پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش دادستان لنده به شایعه بمب گذاری داعش در این شهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تاکید کرد: دستگاه قضایی با رصد فضاهای مجازی با کسانی که اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی کنند برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد کرد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛عبداله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، چنین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37682
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

کرونا :

واکنش دادستان لنده به شایعه بمب گذاری داعش در این شهر
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تاکید کرد: دستگاه قضایی با رصد فضاهای مجازی با کسانی که اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی کنند برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد کرد.
واکنش دادستان لنده به شایعه بمب گذاری داعش در این شهر 3

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛عبداله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، چنین خبری صحت ندارد ‌اتصال کابل برق در بخش موگرمون باعث ترکیدن پمپ آب طرح ماهی شدکه شایعه کردندداعش بمب گذرای کرده ‌من اعلام می‌کنم شهرستان لنده نا امن ترین مکان برای داعش و داعشیان است و تیز بینی و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی از وضعیت این شهرستان گواه این مطلب است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: با چندین نفری که اقدام به فضاسازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی داشتند برخورد کردیم.

 

وی تاکیدکرد: لازم است شایعه پراکنان و کسانی که اقدام به نشر اکاذیب و شایعات در فضای مجازی می کنند خوب بدانند که دستگاه قضایی با رصدفضای مجازی با کسانی که اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی کنند برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد کرد.

 

این مقام قضایی اظهارکرد: ایجاد شایعه و شایعه پراکنی در جامعه با اهداف مختلفی صورت می گیرد که یک نمونه آن می تواند با هدف ایجاد وحشت و ترس در جامعه و نمونه دیگر ایجاداختلاف است.

 

سعادتیان اظهارکرد: دادستانی عمومی انقلاب شهرستان لنده به عنوان مدعی العموم با قانون شکنان و هرکسی در هر جایگاه حقیقی و یا حقوقی که اقدام به نشر اکاذیب و شایعه پراکنی کند برخورد قاطع و اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

واکنش فرماندار چرام به انتخاب وزرای کشور توسط نمایندگان مجلس/ انتخاب نمایندگان،احترام به رای مردم است
دنبال کنید

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در پایان از مردم خواست تا با رصد فضاهای مجازی کسانی که اقدام به شایعه پراکنی و نشراکاذیب می کنند را به دادسرای این شهرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/م/۲۰۰

سیداسماعیل میری

شایعه پراکنی
داعش
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi