پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص یک درصد سرانه مدارس گچساران به پژوهش سرای دکتر حسابی

گچساران – مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: یک درصد از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به پژوهش سرای دکتر حسابی اختصاص داده می شود. به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی جلسه کمیته پژوهشی با دستور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

کرونا :

اختصاص یک درصد سرانه مدارس گچساران به پژوهش سرای دکتر حسابی

اختصاص یک درصد سرانه مدارس گچساران به پژوهش سرای دکتر حسابی 3

گچساران – مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: یک درصد از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به پژوهش سرای دکتر حسابی اختصاص داده می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی جلسه کمیته پژوهشی با دستور کار ” اساسنامه پژوهش سرای دانش آموزی ” در سالن کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی هدف از انقلاب و نهضت حسینی را اصلاح حکومت پیامبر دانست.

وی حضرت امام حسین علیه السلام را شهید راه اصلاح دانست و به قول و فرموده ی حضرت امام خمینی ( ره ) اصول و اصلاح را در کنار هم مهم و اساسی دانست.

پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش، برنامه ریزی در کنار تلاش و کوشش همگانی را در رسیدن به سند چشم انداز ایران اسلامی ضروری دانست.

وی راه اندازی و تجهیز پژوهش سرای دکتر حسابی را در انجام کارهای تحقیقاتی شهرستان مهم دانست و مهمترین اقدام آموزش و پرورش شهرستان گچساران را اختصاص ” یک درصد ” از سرانه مدارسی که شهریه اخذ می کنند به ” پژوهش سرا ” و همچنین راه اندازی ” انجمن هوا و فضا ” را برای اولین بار در استان کهکیلویه و بویراحمد بیان کرد.

در ادامه تعدادی از روسای دانشگاه ها و مسئولین شهرستانی نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi