یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت

در دیدار امیرعبداللهیان با سفیر مکزیک مطرح شد؛ ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس در دیدار سفیر مکزیک در تهران بهره‌برداری از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک را در راستای منافع دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37664
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

کرونا :

ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت
در دیدار امیرعبداللهیان با سفیر مکزیک مطرح شد؛

ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس در دیدار سفیر مکزیک در تهران بهره‌برداری از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک را در راستای منافع دو ملت ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، "حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با "سگبه کامارنا" سفیر مکزیک در تهران عصر چهارشنبه (۱۲ مهرماه) دیدار کرد.

بنابراین گزارش امیرعبداللهیان ضمن ابراز همدردی در این نشست درخصوص حادثه زلزله مکزیک، گفت: مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران و همچنین سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران می‌توانند با سازمان‌های ذیربط در مکزیک، درخصوص زلزله، تجارب خود را تبادل کنند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و صنعتی در دو کشور، افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق از این توانمندی‌ها در بخش‌های انرژی، کشاورزی و صنعتی در راستای منافع دو ملت بهره برد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی آماده رایزنی و تسهیل امور در این حوزه‌ها است.

امیرعبداللهیان در پایان بر توسعه و گسترش ارتباطات پارلمانی میان مجالس جمهوری اسلامی ایران و مکزیک تأکید کرد.

همچنین "سگبه کامارنا" سفیر مکزیک در این دیدار از ابزار همدردی جمهوری اسلامی ایران درخصوص وقوع زلزله در مکزیک تشکر کرد و بر تقویت و تحکیم روابط میان دو کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به ارتباط سیاسی و پارلمانی دو کشور، بر ادامه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف و همکاری‌های چندجانبه ابراز علاقمندی کرد.

تصویر منتشر شده از جمشید شارمهد پس از دستگیری توسط وزارت اطلاعات
دنبال کنید

در این ملاقات آخرین مناسبات پارلمانی دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همکاری‌های تهران و مکزیکوسیتی در یکصد و سی و هفتمین نشست روسای مجالس جهان (IPU) که به زودی در روسیه برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفت./

پایان پیام

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳

دیدار امیرعبداللهیان با سفیر مکزیک در تهران

ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک در راستای منافع دو ملت دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس در دیدار سفیر مکزیک در تهران بهره‌برداری از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی و صنعتی ایران و مکزیک را در راستای منافع دو ملت ضروری دانست. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710100071007047_Thum.jpg£دیدار امیرعبداللهیان با سفیر مکزیک در تهران£ ضرورت,بهره‌برداری,از,ظرفیت‌های,اقتصادی,و,صنعتی,ایران,و,مکزیک,در,راستای,منافع,دو,ملت Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi