شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برجام یک توافق بین‌المللی است/اتحادیه اروپا در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد

کواکبیان در دیدار با رئیس مجلس سنای ایرلند: برجام یک توافق بین‌المللی است/اتحادیه اروپا در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایرلند گفت: از اتحادیه اروپا انتظار می رود در مقابل بدعهدی های آمریکا مقاومت کرده و انفعال نداشته باشد. به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37624
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

کرونا :

برجام یک توافق بین‌المللی است/اتحادیه اروپا در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد
کواکبیان در دیدار با رئیس مجلس سنای ایرلند:

برجام یک توافق بین‌المللی است/اتحادیه اروپا در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایرلند گفت: از اتحادیه اروپا انتظار می رود در مقابل بدعهدی های آمریکا مقاومت کرده و انفعال نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، مصطفی کواکبیان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایرلند با دنیس اُ داناوان رئیس مجلس سنای ایرلند (سه‌شنبه ۱۱مهرماه) دیدار و گفت‌وگو کرد.

مصطفی کواکبیان در ابتدای این دیدار با اشاره به روند رو به رشد مناسبات میان دو کشور گفت: همواره روابط خوب و مثبتی میان جمهوری اسلامی  ایران و ایرلند در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی برقرار می‌باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایرلند توسعه ارتباطات پارلمانی را فرصتی برای تحکیم و تقویت مناسبات دوستانه فی‌مابین دانست و گفت: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدامی در راستای ارتقاء سطح مناسبات فی‌مابین حمایت میکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش توافق برجام را یک توافق بین‌المللی خواند و افزود: برجام توافقی میان هفت کشور است و آمریکا نمی‌تواند به تنهایی نقض توافق کند.

کواکبیان تصریح کرد: از اتحادیه اروپا انتظار می‌رود در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان بر بازگشایی هر چه سریع تر سفارت ایرلند در تهران و بهره‌گیری از فرصت‌های پیش روی توسعه ارتباطات در زمینه‌های توریسم، علمی، دانشگاهی و کشاورزی تأکید کرد.

دلایل موفقیت سازمان تأمین اجتماعی اتریش چیست؟/ تشریح وضعیت بازنشستگان اتریشی
دنبال کنید

در ادامه این دیدار دنیس اُ داناوان رئیس مجلس سنای ایرلند با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان با تأکید بر حمایت قاطع کشورش از توافق برجام، گفت: ایرلند و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در برابر هرگونه نقض برجام مقاومت می‌کند و کشوری نمی‌تواند به تنهایی از برجام خارج شود.

رئیس مجلس سنای ایرلند تبادل هیأت‌های پارلمانی میان مجالس دو کشور را زمینه ساز گسترش تعاملات دوستانه و شناخت هرچه بیشتر میان دو ملت از یکدیگر و ظرفیتهای موجود  در ایرلند و ایران دانست./

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵

دیدار مصطفی کواکبیان با رئیس مجلس سنای ایرلند

برجام یک توافق بین‌المللی است/اتحادیه اروپا در مقابل نقض برجام توسط آمریکا منفعل نباشد رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ایرلند گفت: از اتحادیه اروپا انتظار می رود در مقابل بدعهدی های آمریکا مقاومت کرده و انفعال نداشته باشد. http://media.icana.ir//Image/2017/10/201710100748674298_Thum.jpg£دیدار مصطفی کواکبیان با رئیس مجلس سنای ایرلند£ برجام,یک,توافق,بین‌المللی,است/اتحادیه,اروپا,در,مقابل,نقض,برجام,توسط,آمریکا,منفعل,نباشد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi