دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق اعتبار بین المللی ندارد/رفراندوم در راستای منافع رژیم صهیونیستی است

صفری: برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق اعتبار بین المللی ندارد/رفراندوم در راستای منافع رژیم صهیونیستی است سرویس سیاسی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق، وجهه و اعتبار بین المللی ندارد، گفت: برگزاری همه پرسی فقط در راستای منافع رژیم صهیونیستی است. احمد صفری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37291
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

کرونا :

برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق اعتبار بین المللی ندارد/رفراندوم در راستای منافع رژیم صهیونیستی است
صفری:

برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق اعتبار بین المللی ندارد/رفراندوم در راستای منافع رژیم صهیونیستی است

سرویس سیاسی
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق، وجهه و اعتبار بین المللی ندارد، گفت: برگزاری همه پرسی فقط در راستای منافع رژیم صهیونیستی است.

احمد صفری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به آغاز «همه‌پرسی»‌ جدایی کردستان در خارج از عراق علی رغم مخالفت‌های صورت گرفته از سوی دولت مرکزی عراق و کشورهای همسایه، گفت: به نظر نمی رسد برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق، وجهه و اعتبار بین المللی داشته باشد و این مهم به ضرر مردم اقلیم کردستان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان به دنبال کسب شهرت با برگزاری همه پرسی برای جدایی از کشور عراق است، اظهار کرد: این مهم در حالی رقم می خورد که هنوز متوجه نشده اند که آمریکایی ها و صهیونیست ها در حال سوء استفاده سیاسی از این موضوع هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه کردستان عراق زیرمجموعه کشور عراق بوده و خواهد ماند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها در تلاش هستند تا با ایجاد تنش در منطقه و جدایی این اقلیم، پایگاهی در نزدیکی ایران اسلامی داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد که سرنوشت برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق مشخص نیست و تحلیل های متفاوتی از این موضوع مانند احتمال بروز جنگ داخلی و غیره توسط کارشناسان صورت می گیرد اما در حالت کلی باید گفت که منافع مردم این منطقه با این همه پرسی تامین نمی شود.

محسنی اژه‌ای: به دنبال شکستن انحصارها خواهیم بود
دنبال کنید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت مرکزی عراق می تواند نقش مهمی در برقراری آرامش در منطقه اقلیم کردستان داشته باشد و با برنامه ریزی مناسب اقدام به قانع کردن مردم اقلیم کردستان کند زیرا این همه پرسی فقط در راستای منافع رژیم صهیونیستی است./

پایان پیام

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

احمد صفری

برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان عراق اعتبار بین المللی ندارد/رفراندوم در راستای منافع رژیم صهیونیستی است نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری همه‌پرسی جدایی کردستان از عراق، وجهه و اعتبار بین المللی ندارد، گفت: برگزاری همه پرسی فقط در راستای منافع رژیم صهیونیستی است. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606103861960431_Thum.jpg£احمد صفری£ برگزاری,همه‌پرسی,جدایی,کردستان,عراق,اعتبار,بین,المللی,ندارد/رفراندوم,در,راستای,منافع,رژیم,صهیونیستی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi