یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسل ایرانیان به نهضت عاشورا راه جلوگیری نفوذ دشمن/تکریم شهدا یعنی در مقابل دشمن کوتاه نیاییم

فتاح محمدی: معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:امروز تکریم شهدا یعنی لحظه ای از راه و مسیر جدا نشویم و همچنین در مقابل دشمن کوتاه نیاییم وبه عبارتی دیگر مطیع اوامر رهبر انقلاب باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در یادواره شهدای دانشجویی چرام ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37221
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

کرونا :

توسل ایرانیان به نهضت عاشورا راه جلوگیری نفوذ دشمن/تکریم شهدا یعنی در مقابل دشمن کوتاه نیاییم
فتاح محمدی:
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:امروز تکریم شهدا یعنی لحظه ای از راه و مسیر جدا نشویم و همچنین در مقابل دشمن کوتاه نیاییم وبه عبارتی دیگر مطیع اوامر رهبر انقلاب باشیم.
توسل ایرانیان به نهضت عاشورا راه جلوگیری نفوذ دشمن/تکریم شهدا یعنی در مقابل دشمن کوتاه نیاییم 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در یادواره شهدای دانشجویی چرام ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام بیان کرد: استحضار دارید که تقویم شیعه با خون و ایثار شروع  و حادثه عاشورا تکرار میشود.

 

وی با بیان اینکه نهضت عاشورا سه عنصر دارد، افزود: اولین عنصر بحث عقلی و منطقی بودن حادثه عاشورا است که برای مبارزه با فساد،امام یاران و خانواده خود را فدای این راه می کند.

 

محمدی ادامه داد: عنصر دیگر نهضت عاشورا مبتنی بر عزت،حماسه و ایثار است به طوری که امام نزدیکترین یاران خود را وارد میدان می کند.

 

وی افزود:عنصر سوم،عشق و عاطفه است که بین خانواده اهل بیت علیه السلام به واضح مشاهده می‌شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار عنوان کرد:اصل تبعیت از رهبر و ولی یکی از مهمترین درس های بزرگ عاشوراست که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

این مسئول  با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ارزش فرهنگ ایثار و شهادت و نقش بیشتر شهادت را میتوانیم در آیات الهی مشاهده کنیم.

 

وی افزود: حماسه‌های بزرگی را شهدا به وجود آوردند و معامله بزرگی را که خداوند خریدار آن است، انجام دادند.

 

محمدی گفت: ما می بینیم که ارزشمندترین راه توسط شهدا انتخاب شده است و همچنین این مطلب را هم باید گفت که شهید آمیزه ای از آرمان،عمل و ایثار است و هیچ حرکت تکاملی بدون این سه ویژگی صورت نمی‌گیرد.

تلاش و همبستگی ملت ایران با محوریت ولایت و رهبری/مطمئن باشید ترامپ ها،وفاداری ملت ایران را ازبین نمی برند
دنبال کنید

 

وی تصریح کرد:امروز تکریم شهدا یعنی لحظه ای از راه و مسیر جدا نشویم و همچنین در مقابل دشمن کوتاه نیاییم وبه عبارتی دیگر مطیع اوامر رهبر انقلاب باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:ما سرمایه های بزرگی را در اختیار داریم و طبق فرمایش امام راحل این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

 

وی در پایان عنوان کرد:دشمنان نیزبیان می‌کند که توسل ملت کشور ایران به اهل بیت(ع) و نهضت عاشورا باعث شده است که راه نفوذ در این کشور بسته بماند.

 

انتهای پیام/ص

فتاح محمدی
اخبار چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi