پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مسئول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت و نفرات برتر معرفی شدند. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صمد برسیاه از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

کرونا :

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود 3

مسئول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صمد برسیاه از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار و نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این جشتواره برای دومین سال متوالی در استان برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور دانشجویان دانشگاه های استان و شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار می شود.

مسئول معاونت فرهنگی بسیج کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود، افزود: برگزیده های این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی به موضوعات و محور های دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: مسائل اجتماعی، امر به معروف، اقتصاد مقاومتی، دانشگاه اسلامی، عدالت اجتماعی، مطالبات صنفی و دانشجویی از موضوعات و محور های این جشنواره است.

برسیاه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی هنرمندان متعهد، ارزشی و انقلابی، کشف و پرورش استعداد های جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi