جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نگاه اعتبارات حوزه ورزش در چرام خوب نیست/اولویت با زیرساخت ها و مسابقات استانی است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در بخش اعتبارات چرام نگاه خوبی نشده است زیرا در سال ۱۳۹۵ اعتباری قریب به ۱۸۰ میلیون تومان به این شهرستان تعلق گرفت که از این مقدار ۳۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

کرونا :

نگاه اعتبارات حوزه ورزش در چرام خوب نیست/اولویت با  زیرساخت ها و مسابقات استانی است
مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در بخش اعتبارات چرام نگاه خوبی نشده است زیرا در سال ۱۳۹۵ اعتباری قریب به ۱۸۰ میلیون تومان به این شهرستان تعلق گرفت که از این مقدار ۳۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شد.
نگاه اعتبارات حوزه ورزش در چرام خوب نیست/اولویت با زیرساخت ها و مسابقات استانی است 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، سید محمد تقی علوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضای هیات ورزشی شهرستان بیان کرد: در همه مناطق جهان نقاط ضعف و قوتی وجود دارد و همچنین در کشور و به تبع آن در استان ما مشکلاتی دیده می‌شود که با مدیریت بحران حل خواهد شد.

 

وی افزود: از شما اعضای هیئت ورزشی تشکر می کنیم که هدف خود را گم نکرده و در این جلسه بیان کردید و همچنین اگر در ورزش آرامش حکمفرما نباشد، به هدف خود نخواهید رسید.

 

مدیرکل اداره  ورزش و جوانان استان با اشاره به انگیزه جوانان عنوان کرد: انگیزه در دو بخش درونی و بیرونی است که بخشی را شماها و بنده رد و بدل می‌کنیم و بخش دیگری در درون ماست.

 

علوی افزود:بخشی از مشکلات نیازمند فرهنگ سازی است و به عنوان مثال با فرهنگ‌سازی می‌توان از استخر شنای چرام بهره کافی را ببریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: باید تدبیری اندیشیده شود و در قانون ۱۴۴ مرتبط با خصوصی سازی از گذشته تا کنون این مطلب مطرح است اما اکنون هیات ورزشی و اشخاص حقیقی سکاندار این موارد شدند.

 

علوی گفت:در بخش اعتبارات چرام نگاه خوبی نشده است زیرا در سال ۱۳۹۵ اعتباری قریب به ۱۸۰ میلیون تومان به این شهرستان تعلق گرفت که از این مقدار ۳۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شد.

پروفسور ملک حسینی افتخار علمی و سرمایه ای گرانبها برای کشور است
دنبال کنید

 

این مسئول اضافه کرد: در سال ۹۶ نیز با توجه به اتفاقاتی که در مجلس صورت گرفت و دولت نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش کرد، ۸۶۴ میلیون به چرام تخصیص داده می‌شود.

 

مدیر کل اداره  ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساختمان اداره شهرستان چرام درخصوص اداره شهرستان اظهار کرد: ساختار اداره شهرستان چرام به یک روز ختم نمی شود زیرا بر اساس یک روال و مرحله خاصی صورت می‌گیرد.

 

علوی گفت: تنها استانی که دارای اعتبار سرفصل ۵ نیست،استان ماست و منتظر ابلاغ مصوبه ای که در شورای برنامه ریزی انجام شد.

 

وی در پایان اظهار کرد:اولویت با  زیرساخت ها و مسابقات استانی است که هیات ورزشی در این رابطه همکاری لازم را انجام دهند.

گفتنی است مدیر کل استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان برای تقدیر و تشکر از اعضای هیات مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب هیئت های شهرستان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ش

غلوی
مدیرکل ورزش

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi