جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

درد ودل سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات/هیچ پولی دریافت نکرده ام و فقط برای پیمانم با مردم سادات کار میکنم+تصویر

سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات از سمت چرام گفت:تا کنون بدون دریافت هیچ پولی این پنج ونیم کیلومتر را از صفر تا صد فقط به خاطر مردم خوب سادات و تعهدی که در برابر پیمان خویش دارم، انجام داده ایم . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،آسفالت جاده منطقه زیبای دمه از سمت سادات شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36960
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۲۰

کرونا :

درد ودل سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات/هیچ پولی دریافت نکرده ام و فقط برای پیمانم با مردم سادات کار میکنم+تصویر
سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات از سمت چرام گفت:تا کنون بدون دریافت هیچ پولی این پنج ونیم کیلومتر را از صفر تا صد فقط به خاطر مردم خوب سادات و تعهدی که در برابر پیمان خویش دارم، انجام داده ایم .
درد ودل سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات/هیچ پولی دریافت نکرده ام و فقط برای پیمانم با مردم سادات کار میکنم+تصویر 4

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،آسفالت جاده منطقه زیبای دمه از سمت سادات شهرستان چرام که به طول پنج ونیم کیلومتر توسط اقای کیانی در دست اقدام است و به گفته سرپرست کارگاه مربوطه تا هفته آینده بطور کامل به بهره برداری خواهد رسید .

سرپرست کارگاه این پروژه هم که دردودل های فراوانی داشت،در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی گفت:تا کنون بدون دریافت هیچ پولی این پنج ونیم کیلومتر را از صفر تا صد فقط به خاطر مردم خوب سادات و تعهدی که در برابر پیمان خویش دارم، انجام داده ایم .

وی از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا نسبت به پرداخت مطالبات آقای کیانی اقدام کرده تا بتوانند بدهی خود را به عوامل اجرایی پروژه پرداخت کند.

 

غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب نیز این جاده را از محورهای مهمی برشمرد که بخش سرفاریاب را از بن بست خارج کرده و با فاصله ای حدود ۱۲ کیلومتر در روستای میان تنگان به جاده اصفهان وصل خواهد کرد.

 

وی افزود:از مسئولین مربوطه می خواهیم تا نسبت به تکمیل این محور و اتمام ۱۲ کیلومتر باقی مانده که از مطالبات بحق مردم نجیب بخش سرفاریاب است، اقدام کند .

 

انتهای پیام/ض

درد ودل سرپرست بازسازی آسفالت جاده دمه سادات/هیچ پولی دریافت نکرده ام و فقط برای پیمانم با مردم سادات کار میکنم+تصویر 5
چرام
دمه

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi