جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه فسفات چرام پس از گذشت چهل سال تعیین تکلیف شد

چرام- نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح درمانگاه روستای کلایه سفلی، از آغاز عملیات تجهیز کارگاه فسفات چرام در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خبر داد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عدل‌ هاشمی‌پور صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای کلایه سفلی با بیان اینکه منابع دولت برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36660
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

کرونا :

پروژه فسفات چرام پس از گذشت چهل سال تعیین تکلیف شد

پروژه فسفات چرام پس از گذشت چهل سال تعیین تکلیف شد 3

چرام- نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح درمانگاه روستای کلایه سفلی، از آغاز عملیات تجهیز کارگاه فسفات چرام در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عدل‌ هاشمی‌پور صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی درمانگاه روستای کلایه سفلی با بیان اینکه منابع دولت برای اجرای پروژه‌ها محدود است، گفت: از ظرفیت خیران به عنوان دولت پنهان برای شهرستان‌ها بهره می‌گیرم.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، خاطرنشان کرد: مجوز احداث ۴۰ چمن مصنوعی و ۱۰ سالن ورزشی چند منظوره از آقای نوبخت و هشت چمن مصنوعی از آقای زنگنه گرفته شده است و به تناسب نیاز در شهرستان‌های چهار گانه اجرا خواهند شد.
 
وی، همچنین به پیشرفت فیزیکی پروژه پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت: عملیات خاک برداری به اتمام رسیده و به زودی عملیات ساخت ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی آغاز می‌شود.
 
هاشمی‌پور با بیان اینکه عده‌ای اجرای این پروژه را غیر ممکن تلقی می‌کردند، افزود: با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود.
 
نماینده مردم کهگیلویه همچنین افزود: کسانی که برای فسفات چرام آیه یأس می‌خواندند بدانند این پروژه پس از ۴۰ سال در سفر وزیر صنعت تعیین تکلیف شده و تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.
 

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi