جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولین آبفای شهری یاسوج وعده های توخالی می دهند/نماینده بویراحمد و دنا دنبال حرکت های نمایشی است

از مدتها پیش تا کنون نماینده بویراحمد و دنا با حضور در منطقه شرف آباد یاسوج قول حتمی نسبت به رفع این معضل بزرگ(کمبود آب) داد اما متاسفانه فقط با حرکتی نمایشی این مهم به پشت گوش انداخته شد و همچنان این مشکل ادامه دارد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام به نقل از صبح زاگرس ، چندی پیش مدیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

کرونا :

مسئولین آبفای شهری یاسوج وعده های توخالی می دهند/نماینده بویراحمد و دنا دنبال حرکت های نمایشی است
از مدتها پیش تا کنون نماینده بویراحمد و دنا با حضور در منطقه شرف آباد یاسوج قول حتمی نسبت به رفع این معضل بزرگ(کمبود آب) داد اما متاسفانه فقط با حرکتی نمایشی این مهم به پشت گوش انداخته شد و همچنان این مشکل ادامه دارد.
مسئولین آبفای شهری یاسوج وعده های توخالی می دهند/نماینده بویراحمد و دنا دنبال حرکت های نمایشی است 3

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام به نقل از صبح زاگرس ، چندی پیش مدیر آبفا شهری یاسوج در خصوص مشکلات و کمبود آب در مناطق شهری یاسوج مصاحبه ای را با برخی از رسانه های استان داده است که اینجا آورده ایم و در این مصاحبه اعلام کرده است: ” مردم شرف آباد چون انشعابات غیرمجاز استفاده می کردند گفتند دیگر نمی خواهیم آبفا پیش ما بیاید!”.

 

در پاسخ به این مصاحبه جمعی از مردم مناطق شرف آباد شهریاسوج با ارسال بیانیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند که اینجا آورده ایم.

در پی این واکنش ها، مجددا نماینده مردم مناطق شرف آباد یاسوج در تماس تلفنی با این پایگاه خبری نسبت به پیگیری مسئولین امر واکنش نشان داد و گفت: از مدتها پیش تا کنون نماینده بویراحمد و دنا با حضور در منطقه شرف آباد یاسوج قول حتمی نسبت به رفع این معضل بزرگ(کمبود آب) داد اما متاسفانه فقط با حرکتی نمایشی این مهم به پشت گوش انداخته شد و همچنان این مشکل ادامه دارد.

 

نماینده مردم شرف آباد یاسوج ادامه داد: از مدتها قبل قول تعویض شیرفلکه اصلی و انشعابات اصلی توسط اداره آبفای شهری به ما داده شد اما متاسفانه آقای قلندری به جای اینکه پیگیر حل این موضوع باشد با ما برخورد تقابلی انجام می دهد.

هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد/ دشمن بداند زورگویی و قلدرمابی هر جا جواب بدهد در جمهوری‌اسلامی جواب نخواهد داد
دنبال کنید

 

فرزاد موسوی در پایان خاطر نشان کرد که اعتراض مسالمت آمیز ما برای پیگیری مطالبات مان جلوی اداره آبفای شهری به نتیجه ای نرسید و بزودی با اعتراض چند صد نفری جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکبار برای همیشه به این مشکل دائمی خاتمه می دهیم.

 

همچنین مردم مناطقی از بولوار عدل شهر یاسوج نیز طی تماس های تلگرامی با پایگاه خبری صبح زاگرس، نسبت به دائمی بودن قطعی آب شان در شبانه روز اعتراضات گسترده ای داشتند و اعلام داشتند بزودی و با یک فراخوان هماهنگ در صدد هستند تا اعتراض خود را به گوش مسئولین امر برسانند.

 

گفتنی است شهر یاسوج بعنوان دومین استان پر بارش کشور در طول دوره تابستان با مشکلات شدید کم آبی مواجه شده بود که متاسفانه مسئولین استانی نسبت به این امر واکنشی نشان ندادند. شدت این معظل به حدی بود که برخی از مناطق شهری یاسوج تنها ۴ ساعت در روز از نعمت وجود آب برخوردار بودند.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi