جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰روحانی مبلّغ درماه محرم به مناطق مختلف شهرستان بویراحمد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد از اعزام ۲۰۰مبلّغ و مبلّغه در دهه اول محرم به مناطق مختلف شهرستان بویراحمد خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سادات رئیس تبلیغات اسلامی بویراحمد با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36571
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد از اعزام ۲۰۰مبلّغ و مبلّغه در دهه اول محرم به مناطق مختلف شهرستان بویراحمد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سادات رئیس تبلیغات اسلامی بویراحمد با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد شهری و روستایی، هیئت‌های مذهبی و تکایا این شهرستان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سادات رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد با بیان اینکه اعزام مبلغین روحانی به مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و تکایا با هدف بیان ابعاد واقعه عاشورا، بیان احکام شرعی، تبلیغات دینی و نشر معارف اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: هدف از برگزاری عزاداری‌های ماه محرم بیان فلسفه عاشورا و بازنگری ابعاد مختلف نهضت تاریخی امام حسین (علیه‌السلام) است.

وی فداکاری در راه اعتلای دین را از اهداف قیام سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه‌السلام) عنوان و تصریح کرد: ایثار در راه خدا را باید از نهضت عاشورا آموخت. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در عزاداری‌ها باید به دنبال اعتلای فرهنگاسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) باشیم، تصریح کرد: نباید تنها به ظواهر امر توجه کنیم بلکه اعتقادات قلبی و درونی باید در قلوب ما نهادینه شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi