چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36544
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است.

دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ مااست.

وی در ادامه افزود:هفته بسیج یِادآور رشادت ها ی نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی است که داوطلبانه و بی هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت سر نهادند و بدون درخواست پاداش و سپاس،فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی رحم ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند.

ملکوتی هفته بسیج را فرصت خوبی برای بازخوانی خاطرات هشت سال دفاع و روزهای پس از آن دانست و اظهار کرد: بسیجی گرچه مرد میدان های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست. هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان است.

وی با بیان این که باید باور کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی در همه عرصه ها است گفت: اگر بر کشوری تفکر بسیجی وجود داشته باشد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

حجت‌الاسلام ملکوتی دفاع مقدس را تصویر روشنی از تفکر بسیجی دانست و افزود: در این تفکر، انسان، موجودی مادی نیست که در حصار دنیا محصور باشد، بلکه موجودی الهی است که برای رسیدن به سعادت جاودانی تلاش می‌کند.

روز جهانی معلولین با شرکت ۴ از ۳۰ مسئول دعوت شده برگزار شد
دنبال کنید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان را احترام به مردانگی و مروت، پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده دانست و اظهار کرد:بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند. ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم.

وی یادآور شد: در فضای کنونی جامعه که حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است، بیش از هر زمان دیگر لزوم توجه به اهمیت فعالیت بسیجیان در جهت رونق و آبادانی کشور و حفظ وحدت و همدلی مردم با مسئولان احساس می‌شود. امید است که با تقویت بسیج در همه عرصه‌ها شاهد اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان باشیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi