چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی در گچساران برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته امامت حضرت ولی عصر (عج) و شهادت امام حسن عسکری (ع) جلسه ستاد شئون فرهنگی با حضور هیئات مذهبی و جمعی از مداحان در گچساران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد،حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ضمن تقدیر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36522
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی در گچساران برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته امامت حضرت ولی عصر (عج) و شهادت امام حسن عسکری (ع) جلسه ستاد شئون فرهنگی با حضور هیئات مذهبی و جمعی از مداحان در گچساران برگزار شد.

جلسه ستاد شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی در گچساران برگزار شد 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد،حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مداحان و هیئات مذهبی و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: باید تمام سعی و تلاش ما بر این باشد تا همه مناسبت های مذهبی، خصوصأ مراسمات ویژه شهادت امامان و معصومین به بهترین شکل و بدون آسیب برگزار شود.

حجت‌الاسلام ملکوتی با بیان اینکه پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) آغاز ولایت حضرت ولی عصر(عج) است افزود: حضرت مهدی(عج) یگانه فرزند امام حسن عسکری(ع) است و از خداوند منان خواستاریم این جمعه که مصادف با آغاز ولایت ایشان است آخرین جمعه انتظار باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران همچنین بیان داشت: ظهور و قیام حضرت مهدی(عج) بدون تحقق زمینه ها و شرایط به وقوع نخواهد پیوست و یکی از مهمترین شرایط و مقدمات لازم برای ظهور، وجود یاران و یاورانی شایسته و لایق است و این یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است و امیدواریم همه ما با اعمال شایسته ای که انجام می دهیم از مجموع یاران و کسانی باشیم که دعوت امام مهدی (عج) را لبیک گوییم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi