یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

برگزاری 50 آیین جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری ۵۰ آیین جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، سید محمد حسینی طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: این آیین‌های جشن از سوی هیئت‌های مذهبی روحانیون مستقر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36517
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری ۵۰ آیین جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، سید محمد حسینی طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعلام این خبر افزود: این آیین‌های جشن از سوی هیئت‌های مذهبی روحانیون مستقر و طرح هجرت در مساجد، حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرکه‌ی شهرهای دهدشت،سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای پرجمعیت این شهرستان برگزار شد.

وی پیامبر اکرم(ص) را محور وحدت مسلمانان عنوان کرد و افزود: همه‌ی ما باید با پیروی از سیره آن حضرت رأفت اسلامی خود را به جهانیان نشان دهیم و چهره خشنی که گروه‌های افراطی نظیر داعش از اسلام ارائه کردند و باعث اسلام هراسی در جهان شده است را ریشه کن کنیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi