دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماسه 9 دی کمتر از حماسه پیروزی انقلاب اسلامی نیست

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه ۹ دی کمتر از حماسه پیروزی انقلاب اسلامی نیست. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید عبدالرشید موسوی متین در جلسه ستاد شئون فرهنگی گفت: حقیقتا حماسه ۹ دی روز بصیرت افزایی است و این روز بزرگ در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36507
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

حماسه 9 دی کمتر از حماسه پیروزی انقلاب اسلامی نیست

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه ۹ دی کمتر از حماسه پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

حماسه 9 دی کمتر از حماسه پیروزی انقلاب اسلامی نیست 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید عبدالرشید موسوی متین در جلسه ستاد شئون فرهنگی گفت: حقیقتا حماسه ۹ دی روز بصیرت افزایی است و این روز بزرگ در تاریخ این سرزمین کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست.

وی افزود: تدابیر ویژه رهبر فرزانه انقلاب و حضور گسترده و هوشمندانه مردم توانست تمامی توطئه های شوم دشمنان خبیث را نابود و خواب آنها را آشفته کند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: همه ما به خوبی عظمت و اهمیت این روز را می دانیم و نیاز است که دستاوردها و نتایج آن به صورت مستمر به نسل نوجوان و جوان ما منتقل شود تا از وقایع و ماحصل آن آگاه شوند.

حجت‌الاسلام موسوی متین در ادامه از همه مردم عزیز و مسئولین خواست تا در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ که در مصلی یاسوج رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi