پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

9 دی مشت محکم ملت بر دهان فتنه‌گران بود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان فتنه زدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در حاشیه مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان لنده گفت: ۹ دی خط بطلانی بر اندیشه‌های ناروای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

9 دی مشت محکم ملت بر دهان فتنه‌گران بود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان فتنه زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در حاشیه مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان لنده گفت: ۹ دی خط بطلانی بر اندیشه‌های ناروای دشمنان اسلام و ایران که به دنبال براندازی نظام بودند کشید.
9 دی مشت محکم ملت بر دهان فتنه‌گران بود 3

 

وی افزود: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در طول تاریخ حوادث و توطئه‌های متعددی را خنثی و این کشور را از گرداب‌های متعددی به سلامت عبور داده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: بصیرت ملت ایران در سایه تدابیر حکیمانه رهبران دینی، امام خمینی(ره) و امام خامنه(مدظله) اقتدار و صلابت ایران اسلامی در طی ۳۸ سال گذشته به رخ جهانیان کشید و امروز ملت ایران سربلند و مقتدرانه قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا ادامه داد: در فتنه ۸۸، بی بصیرتان داخلی و دشمنان خارجی کمر به براندازی نظام و انقلاب بسته بودند که در ۹ دی ملت با بصیرت با روحیه ولایتمداری خود سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی این نظام زدند و پایه‌های این نظام را یکی پس از دیگری مستحکم‌تر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ دی ملت ایران با بصیرت دوست ودشمن را در فضای غبارآلود حاکم بر جامعه شناختند و برای همیشه دست رد بر سینه دشمنان زدند به آنها فهماند که ولایت فقیه و ارزش‌های دینی و انقلابی آنها خط قرمز این نظام بوده و هیچگاه اجازه تعرض به آنها به هیچکس داده نخواهد شد.

مشکلات رفاهی ومعیشیتی فرهنگیان را در یابید
دنبال کنید

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حرکت‌های خودجوش ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی گفت: ما باید قدر پشتیبانی و همراهی ملت با نظام و انقلاب را بدانیم و بستر خدمت به آنها را فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه با اشاره به مراسم گرامیداشت ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: همانگونه که در ۹ دی ۸۸ ملت یکپارچه و بدون توجه به گرایشات سیاسی حماسه‌آفرینی کردند باید در مراسم گرامیداشت این روز جاودان در تاریخ ملت ایران بار دیگر حماسه‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سخنران مراسم ۹ دی در شهرستان لنده حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت خواهد بود و مراسم روز پنجشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن پوریای ولی شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi