دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نیاز مبرم به عزم ملی داریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمبرم به عزم ملی داریم. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید حسین سادات در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: طلاق و خودکشی از خطرناکترین آسیب های اجتماعی به شمار می روند که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمبرم به عزم ملی داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید حسین سادات در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: طلاق و خودکشی از خطرناکترین آسیب های اجتماعی به شمار می روند که بیشتر بخاطر عدم شناخت و آگاهی در جامعه صورت می گیرند.

وی افزود: برای کم کردن آسیب های اجتماعی در جامعه، گفته ها و نوشته ها و جلسات خوب است اما کافی نیست و برای جلوگیری و کاهش آسیب ها نیاز مبرم به عزم ملی داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در ادامه اظهار داشت: ضعف اعتقادی،عدم ارتباطات خانوادگی و فامیلی، نگاه سطحی به زندگی، شکستن قبح اعمال ضداخلاقی و عدم شناخت و آگاهی لازم از مهم ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی در جامعه هستند که همه باید با همفکری در صدد راههای برای کاهش این آسیب ها باشیم.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi