شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

تقویت باورهای دینی، پادزهر آسیب های اجتماعی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی، پادزهر آسیب های اجتماعی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در مخدوش کردن سلامت روحی و روانی فرد و محیط نقش مؤثری دارند. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

تقویت باورهای دینی، پادزهر آسیب های اجتماعی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی، پادزهر آسیب های اجتماعی است.

تقویت باورهای دینی، پادزهر آسیب های اجتماعی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در مخدوش کردن سلامت روحی و روانی فرد و محیط نقش مؤثری دارند.

وی با اشاره به عزم ملی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی افزود: همه با هم باید با عزمی راسخ و با ارائه الگوها، راهکارها و اقدامات عملی و کاربردی و همچنین با کارگاههای آموزشی و افزایش آگاهی به خصوص از پایه از بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم. مجموعه صدا و سیما، اقشار تأثیر گذار و نخبگان می توانند در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: برخی از این آسیب ها در کانون خانواده ها قابل پیشگیری هستند، توجه بیشتر به نیازها، ابراز محبت، احترام، آموزش مهارت های زندگی، آگاه سازی و معرفی الگوهای مناسب توسط والدین از کودکی و نوجوانی در کاهش آسیب های اجتماعی سهم بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام برازش در بخش دیگری از سخنان خود، تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی را پادزهر آسیب های اجتماعی در جامعه خواند و تصریح کرد: تقویت و ترویج باورها و آموزه های دینی و نهادینه کردن سبک زندگی و ارزش های اسلامی در جامعه به خوبی می تواند از بروز ناهنجاری ها در جامعه پیشگیری کند و این مهم با ارائه آموزش ها و تبیین سبک صحیح زندگی اسلامی و نشان دادن راههای خوب زیستن و آگاه سازی از عواقب زیان بار رفتارهای نابهنجار تحقق می یابد.

برگزاری مراسم تجلیل از مسئولین خانه های قرآنی چرام
دنبال کنید

وی در پایان اظهار داشت: نشان دادن انواع نمایش ها و فیلم ها با موضوعات مختلف انحرافات و آسیب های اجتماعی و عواقب مخرّب آنها در جامعه، آموزش نه گفتن، گسترش و تجهیز اماکن تفریحی و ورزشی و ترویج فرهنگ و آموزش استفاده صحیح از اینترنت، نرم افزارها و فضاهای مجازی، توجه بیشتر و اهمیت دادن والدین به اوقات فراغت فرزندان از جمله راههای دیگر کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi