جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور از دبیرستان دخترانه صدرا در گچساران

رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در گچساران بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، داوود بهرام سری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

بازدید رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور از دبیرستان دخترانه صدرا در گچساران

رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در گچساران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، داوود بهرام سری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از مجموعه دبیرستان بازدید و با مدیر،مربیان و دانش آموزان این مجموعه نشست وگفتگو کرد.
بازدید رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور از دبیرستان دخترانه صدرا در گچساران 3

 

داوود بهرام سری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش صادقانه و بی وقفه مدیر و مربیان دبیرستان دخترانه صدرا گفت: ترویج و آموزش معارف اسلامی یک نیاز است که اکنون دبیرستان های صدرا این رسالت را برعهده دارند.

رئیس سازمان مدارس علوم ومعارف اسلامی صدرا امر آموزش و تربیت را یکی از اهداف و برنامه های اصلی دبیرستان های علوم ومعارف اسلامی صدرا دانست و اظهار کرد: محور فعالیت دبیرستان های دخترانه صدرا تربیت دانش آموزان متعهد و با اخلاق است که سبب پشتوانه معنوی و انسان سازی می شوند.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت و تلاش سازمان تبلیغات اسلامی در این امر مهم و مقدس گفت: تلاش و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در این امر، ستودنی و قابل توجه است و ثمره آن تربیت دانش آموزان علمی و دینی است.

گفتنی است این بازدید در روز چهارشنبه ۶/۱۱/۹۵ با حضور مدیرکل و معاون اداری مالی سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران به عمل آمد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi