شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است

صفاری نطنزی: آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تشریح تنش های خاوردور گفت: آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند و ما نتیجه آن را امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36466
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۲

کرونا :

آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است
صفاری نطنزی:

آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تشریح تنش های خاوردور گفت: آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند و ما نتیجه آن را امروز در آزمایش های اتمی و موشکی کره شمالی می بینیم.

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: جمهوری اسلامی به طور اصولی موافق آزمایش تسلیحات اتمی توسط هیچ کشوری نیست و بالتبع این رویکرد تهران موافق آزمایش های هسته ای کره شمالی نیست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و توسعه تسلیحات کشتارجمعی بنا به فتوای مقام معظم رهبری از سوی جمهوری اسلامی غیرقابل پذیرش است و ما به شدت نگران افزایش حجم تسلیحات اتمی توسط در سطح جهانی هستیم.

وی بیان داشت: کره شمالی تلاش می کند در مقابل تهدیدات آمریکا خط و نشان می کشد تا برای پیونگ یانگ فضای امن ایجاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کیم جونگ اون می خواهد به دونالدترامپ بفهماند که آمریکا اجازه ندارد در خاوردور هرآنچه که می خواهد را انجام دهد و کره شمالی را تهدید نظامی کند.

وی در ادامه افزود: همان گونه که مشاهده می کنیم تاکنون سامانه های موشکی آمریکا مستقر در خاوردورهم نتوانسته موشک های کره شمالی را رهگیری کند که این خود شکست برای پنتاگون است.

صفاری نطنزی گفت: پیونگ یانگ نگرانی های قابل درکی در مورد سیاست تهاجمی دونالد ترامپ دارد و مادامی که این رویکرد تهاجمی واشنگتن ادامه پیدا کند ، کره شمالی هم آزمایش های موشکی و اتمی خود را ادامه می دهد.

روند رو به رشد مراودات تجاری، اقتصادی و بازرگانی میان ایران و برزیل
دنبال کنید

وی ضمن تشریح انتقادات مطرح شده از سوی اتحادیه اروپا ، دموکرات ها و برخی چهره های جمهوری خواه نسبت به رفتار دونالد ترامپ گفت: در نهایت تنش های خاوردور منجر به گفت و گوهای جدید میان پیونگ یانگ و واشنگتن با مشارکت سئول ، توکیو و شورای امنیت سازمان ملل خواهد شد اما نوع رفتار ترامپ تنها خطر جنگ را تشدید می کند.

این نماینده مجلس دهم گفت:در گذشته هم مذاکراتی درباره حل مسائل اتمی کره شمالی انجام گرفته و حتی تفاهم هایی هم امضا شده بود اما مساله اینجاست که آمریکایی ها به تعهداتشان عمل نکردند و ما نتیجه آن را امروز در آزمایش های اتمی و موشکی پیونگ یانگ می بینیم.

وی تصریح کرد: دود ناامنی و جنگ در خاوردور به چشم همه کشورهای شرق آسیا و آمریکا خواهد رفت ؛ ادامه روند فعلی تنها به جنگ منجر می شود مگر آنکه مذاکرات سیاسی ازسرگرفته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتها گفت: پایان تهدیدات آمریکا علیه کره شمالی و امضای ورژن متفاوتی از تفاهم برجام با پیونگ یانگ تنها راهی است که می تواند آرامش و امنیت را به خاوردور بازگرداند./

پایان پیام

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲

مرتضی صفاری نطنزی

آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند/ ایران مخالف آزمایش تسلیحات اتمی توسط هر کشوری است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تشریح تنش های خاوردور گفت:آمریکایی ها به تعهداتشان در تفاهم با پیونگ یانگ عمل نکردند و ما نتیجه آن را امروز در آزمایش های اتمی و موشکی کره شمالی می بینیم. http://media.icana.ir//Image/2016/04/201604107770934922_Thum.jpg£مرتضی صفاری نطنزی£ آمریکایی,ها,به,تعهداتشان,در,تفاهم,با,پیونگ,یانگ,عمل,نکردند/,ایران,مخالف,آزمایش,تسلیحات,اتمی,توسط,هر,کشوری,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi