یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمسک به قرآن و اهل بیت کلید حل تمامی مشکلات بشر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در افتتاحیه سی و پنجمین مسابقات,قرآن,نماز و عترت مدارس شهرستان کهگیلویه گفت:تمسک به قرآن و اهل بیت کلید حل تمامی مشکلات بشر است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این افتتاحیه سید محمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه به قوه عقلیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36462
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

تمسک به قرآن و اهل بیت کلید حل تمامی مشکلات بشر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در افتتاحیه سی و پنجمین مسابقات,قرآن,نماز و عترت مدارس شهرستان کهگیلویه گفت:تمسک به قرآن و اهل بیت کلید حل تمامی مشکلات بشر است.

تمسک به قرآن و اهل بیت کلید حل تمامی مشکلات بشر است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این افتتاحیه سید محمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه به قوه عقلیه اشاره کرد و گفت: خداوند مخلوقات و موجودات زیادی خلق کرده است و در بین همه موجودات عالم,انسان دارای مزیت عقل است که نسبت به آن‌ها متفاوت تر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه تفکر و تعقل را زیر بنای وجودی انسان عنوان کرد و افزود: خداوند به واسطه‌ی همین عظمت او را جانشین خود در زمین قرار داد.

حسینی طلب رمز موفقیت مسلمانان را در سایه تاسی به قرآن کریم و اهل بیت (علیهم‌السلام)دانست و گفت: اگر فشارها و هجمه های دشمنان که از آغاز انقلاب تاکنون نتوانسته ما را از پای در بیاورد و هنوز ایستادگی می‌کنیم به خاطر تمسک به دو ثقل بزرگ یعنی قرآن و اهل بیت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ضمن تبریک دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر قرآن کریم توانست به رژیم دو هزار و پانصدساله شاهنشاهی خاتمه دهد و یک نظام اسلامی و قرآنی رو در جهان معاصر پیاده کرد.

وی در پایان خطاب به خانواده‌ها گفت: خوشبختی فرزندان به فرستادن آنها تنها به کلاس‌های آموزش فیزیک,انگلیسی,ریاضی و…نیست بلکه آنها باید در کنار آموزش، به تربیت فرزندان بر مبنای آموزه‌های دینی اهمیت بدهند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi