جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عمل به قرآن سعادت دنیا وآخرت را به دنبال خواهدداشت

امام جمعه چرام گفت:عمل به قرآن سعادت دنیا وآخرت را به دنبال خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید نور الله افشار امام جمعه چرام درحاشیه برگزاری محفل انس باقرآن در چرام با اشاره به اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم گفت:برگزاری محافل انس با قرآن در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36460
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

عمل به قرآن سعادت دنیا وآخرت را به دنبال خواهدداشت

امام جمعه چرام گفت:عمل به قرآن سعادت دنیا وآخرت را به دنبال خواهد داشت.

عمل به قرآن سعادت دنیا وآخرت را به دنبال خواهدداشت 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام سید نور الله افشار امام جمعه چرام درحاشیه برگزاری محفل انس باقرآن در چرام با اشاره به اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم گفت:برگزاری محافل انس با قرآن در راستای تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی در جامعه است.

وی در ادامه افزود:قرآن مایه حیات روحانی،جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان است و چراغی است که روشنی آن هرگز فرو نمی نشیند.

افشار خاطرنشان کرد:انس با کلام نورانی قرآن،قرائت،تدبر مفاهیم ومعارف بلند این صحیفه الهی و عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب الهی به طور قطع سعادت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه چرام درپایان تصریح کرد:اگر بتوانیم خود و سیره و روش زندگی فردی و اجتماعی‌مان را با قرآن منطبق نموده و به تعالیم آن حیات بدهیم هم راه را روشن‌تر خواهیم دید و هم حرکت ما به‌سوی قله‌های پیشرفت سریع‌تر خواهد شد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi