جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرایی کردن و ترویج سبک زندگی اسلامی راه اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: با توجه به گسترش روزافزون هجمه فرهنگی چاره ای جز اجرایی کردن و ترویج سبک زندگی اسلامی نداریم. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، ضمن گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، و لزوم حفظ و تقویت دستاوردهای انقلاب اظهارداشت: انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36458
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

اجرایی کردن و ترویج سبک زندگی اسلامی راه اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: با توجه به گسترش روزافزون هجمه فرهنگی چاره ای جز اجرایی کردن و ترویج سبک زندگی اسلامی نداریم.

اجرایی کردن و ترویج سبک زندگی اسلامی راه اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، ضمن گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، و لزوم حفظ و تقویت دستاوردهای انقلاب اظهارداشت: انقلاب اسلامی اگر چه در ابتدا و در جغرافیای ایران بوجود آمد،اما در راستای اهدا زندگی طیب و طاهر منبعث از فطرت پاک الهی انسانی شکل گرفت و استقبال ملتها وآزادی خواهان از انقلاب و الگوگیری از نظام اسلامی شاهدی بر این مدعا است.

وی افزود: احیاء و تقویت باورهای دینی و ارائه زندگی سالم و عزتمندانه از اولویت های انقلاب اسلامی بوده،به همین دلیل این شعار و ایده باعث نگرانی و درماندگی مستکبران عالم شده لذا با تمام قوا و امکانات از لحظه پیروزی انقلاب تاکنون به جنگ تفکر اسلامی ما اآمده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان،تضعیف عقاید دینی و دور کردن احکام اسلامی را، محور برنامه دشمنان در مقابله با نظام دینی ذکر کرده و اظهار داشت:نقشه خطرناک و روند مرموز دشمنان شیطانی است وبرنامه آنها جایگزین کردن، روشها و شیوه های زندگی غربی به جای شیوه های دینی است و در این خصوص از همه ابزارها و قالب ها استفاده می‌کنند و در مقابل، ما باید هوشیار و بیدار باشیم.

حجت‌الاسلام برازش،سبک زندگی اسلامی اقتباس شده از فرامین و نظرات مقام معظم رهبری را تنها شیوه جامع و کامل فرهنگی ذکر کرد و گفت: درمقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پبروزی در این عرصه، راهی جز اجرایی کردن سبک زندگی دینی نداریم.

دلدادگان و عاشقان امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت معمار کبیر پیمانی دوباره بستند
دنبال کنید

وی در ادامه افزود: باید با رفتارها، آموزش ها و شیوه های گوناگون این سبک زندگی اسلامی را در بین مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان ترویج داد و در این زمینه از همه راهها و مدل های نوین بهره گرفت.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi