چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه گذاری در بخش فرهنگی لازمه شکوفایی دیگر بخش هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: سرمایه گذاری در بخش فرهنگی لازمه شکوفایی دیگر بخش هاست. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمیدبرازش با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و نقش آن در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36446
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

سرمایه گذاری در بخش فرهنگی لازمه شکوفایی دیگر بخش هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: سرمایه گذاری در بخش فرهنگی لازمه شکوفایی دیگر بخش هاست.

سرمایه گذاری در بخش فرهنگی لازمه شکوفایی دیگر بخش هاست. 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمیدبرازش با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و نقش آن در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دینی و با انگیزه ارتقا وترویج فرهنگ دینی بوجود آمد لذا امروز وظیفه اول و محوری ما تقویت این فرایند مقدس است.

وی با اشاره به ارتباط فرهنگ با دیگر بخش ها و موضوعات و همچنین تأثیرآن افزود: بدون شک ریشه تمام مشکلات به خصوص مشکلات فعلی بشر مشکل فرهنگی است واین به خوبی محسوس و ملموس است به همین خاطر باید برای بهبودی وضعیت و حل مشکلات و معضلات فرهنگ دینی را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام برازش ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری ها و منکرات رایج نتیجه ضعف ایمان و بی توجهی به دین است و تا زمانی که نتوانیم وضعیت دینی و امور معنوی مردم را سر و سامان دهیم همین وضعیت خواهد بود به همین دلیل وظیفه مسئولین در درجه اول مساعدت به تقویت مقوله فرهنگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت فرهنگی استان و تاکید بر گسترش و ترویج فرهنگ دینی گفت:علی رغم وجود قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی در استان نیاز مبرم به اعتبارات ویژه بخش فرهنگی داریم و در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی استان متناسب با وضعیت منطقه طرح ها و برنامه هایی تدارک دیده و از مسؤلین انتظار داریم بنا به نیاز و ضرورت در خصوص تخصیص اعتبار لازم همکاری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد پخش روزانه ۳۵۰۰ برنامه از شبکه‌های فارسی زبان برای تضعیف بنیان خانواده‌ها
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi