یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در چرام

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در چرام برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور،رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:مسئولین،روحانیون طرح استقرار وهجرت،هیئت های مذهبی،مداحان و اقشارمختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان،فرهنگیان و بازاریان شهرستان همزمان با سراسر کشور پس از شعارهای ضداستکباری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36444
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در چرام

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در چرام برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در چرام 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور،رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:مسئولین،روحانیون طرح استقرار وهجرت،هیئت های مذهبی،مداحان و اقشارمختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان،فرهنگیان و بازاریان شهرستان همزمان با سراسر کشور پس از شعارهای ضداستکباری و ضدآمریکایی،یوم الله ۲۲بهمن را گرامی داشتند.

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای« فریادمرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل »خشم و انزجار خودرا از استکبار جهانی به خصوص آمریکا نشان دادند.

نعمتی پور درپایان تصریح کرد: بعد از طی مسیر راهپیمایی، راهپیمایان در مصلی نمازجمعه تجمع و قطعنامه به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن قرائت شد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi