چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم روز ۲۲ بهمن دهدشت گفت:تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور در اجتماع باشکوه گرامی‌داشت سی و هشتمین سالروز پیروزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36442
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم روز ۲۲ بهمن دهدشت گفت:تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور در اجتماع باشکوه گرامی‌داشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب که در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: امام راحل در مسیر شریعت و در راه احیای ارزش‌های اسلام عمرش را سپری کرد.

 

 

 

 
تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است 4
تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمنان پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است 5

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با مجاهدت و فداکاری ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساند و تمام معادلات سیاسی را در هم شکست.

وی با اشاره به تحمیل جنگ نابرابر و توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن وقتی در جنگ هشت ساله به اهداف نرسید تهاجم فرهنگی و تشدید تحریم‌ها را پیاده کرد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه ملت ایران طی ۳۸ سال از انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند افزود: در تعجب هستم از اینکه عده‌ای هنوز استکبار را نشناخته و نشسته‌اند که این‌ها با ما تعامل کنند.

رئیس کمیسون انرژی مجلس با تأکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی گفت: هوشیار باشیم و فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه امام خمینی نقشه مهندسی انقلاب را به دست رهبر انقلاب به‌عنوان ادامه دهنده را سپردند گفت: آمریکا با ما سازگاری ندارد و نباید به شیطان اعتماد کنیم.

وی افزود: عده‌ای دستپاچه شده و می‌گویند آمریکا به ایران حمله می‌کند؛ باید بدانند رهبری بصیر، با تدبیر و شجاع داریم، ملت ایران هم هوشیار و بیدار هستند.

۲۰۰روحانی مبلّغ درماه محرم به مناطق مختلف شهرستان بویراحمد
دنبال کنید

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بیان کرد: اقتصاد مقاومتی اما در حد شعار، دستورالعمل و کاغذ مانده است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اجرایی نشده است افزود: همه باید کمک کنیم تا اقتصاد مورد نظر رهبری اجرا و عمل شود.

هاشمی‌پور ادامه داد: تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل توطئه و مکرهای دشمن پیروز کند اقتصاد مقاومتی و فرهنگی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است پیش از سخنرانی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، سید محمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از حضور باشکوه مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi