پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترویج فرهنگ فاطمی، حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج فرهنگ فاطمی، حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: انحرافات و آسیب های اجتماعی و اخلاقی ناشی از فاصله گرفتن و دورشدن از معارف اسلامی و آموزه های دینی است، اگر سرچشمه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36430
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

ترویج فرهنگ فاطمی، حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج فرهنگ فاطمی، حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

ترویج فرهنگ فاطمی، حلال مشکلات و آسیب های اجتماعی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش گفت: انحرافات و آسیب های اجتماعی و اخلاقی ناشی از فاصله گرفتن و دورشدن از معارف اسلامی و آموزه های دینی است، اگر سرچشمه های معرفت و سیره زندگی ائمه به خوبی برای نسل های نوجوان و جوان تبیین شود شاهد اینگونه آسیب ها و انحرافات نخواهیم بود.

وی افزود:باید برای از بین بردن و کاهش انحرافات و آسیب های اجتماعی، عزم ملی و اتحاد کلی در بین دستگاهها و نهادها صورت گیرد و با انواع آموزش ها و کارگاههای مختلف و با بهره گیری از اساتید و روان شناسان خبره در زمینه پیشگیری از این آسیب ها گام های جدی برداشته شود و در همین راستا ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ فاطمی حلال مشکلات و باعث پیشگیری بسیاری از این آسیب های می‌شود.

حجت‌الاسلام برازش با اشاره به لزوم استفاده از دهه فاطمیه تاکید کرد: از همه دستگاهها، نهادها و تشکل های مردمی انتظار می رود در این دهه نهایت توان و ظرفیت خود را در این زمینه به کار گیرند و از این فرصت ها در جهت گسترش و آموزش سبک زندگی فاطمی بهر لازم را ببرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: نهادینه کردن سبک و سیره زندگی فاطمی از آرمان ها و ارزش های بزرگ اسلام و انقلاب است و در این راستا با ایجاد بصیرت و اعتقاد قلبی و دلسوزی نسبت به تکالیف الهی و انسانی و انجام وظایف محوله می توان در این مسیر هدایت شد و به اوج قله اسلامی رسید.

یکی از علمای دزفول: وضعیت پوشش وحجاب جامعه مطلوب نیست
دنبال کنید

وی در ادامه افزود: یکی از مصادیق جنگ نرم سست کردن تحکیم بنیان خانواده است و در این زمینه همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود را بسیج کرده است که نتیجه آن افزایش آسیب ها و بی بند وباری در جامعه می‌شود، در مقابل این نقشه شوم دشمن باید با ارائه الگوهای اسلامی و سبک زندگی فاطمی نسبت به آگاهی خانواده ها و تحکیم بنیان خانواده اقدامات اساسی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام برازش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الگوگرفتن زنان ازحضرت زهرا (س) گفت: زنان مسلمان با الگو گرفتن از شخصیت و سیره حضرت می توانند در همه عرصه ها و میادین در جامعه حضور یابند چراکه حجاب و عفاف فاطمی برترین الگو است.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi