پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

یکی از علمای دزفول: وضعیت پوشش وحجاب جامعه مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا این استاد حوزه علمیه روز چهارشنبه در همایش ˈ سنگربانان تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ˈ در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ˈ دزفول با بیان اینکه دشمن در منطقه تلاش می کند مردم را نسبت به احکام و شعائر دینی بی تفاوت کند و در اعتقادات مسلمین شکاف ایجاد نماید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4766
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

کرونا :

یکی از علمای دزفول: وضعیت پوشش وحجاب جامعه مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا این استاد حوزه علمیه روز چهارشنبه در همایش ˈ سنگربانان تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ˈ در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ˈ دزفول با بیان اینکه دشمن در منطقه تلاش می کند مردم را نسبت به احکام و شعائر دینی بی تفاوت کند و در اعتقادات مسلمین شکاف ایجاد نماید افزود: اینگونه فعالیت های مخرب از طریق ماهواره انجام می شود.

آیت الله آقامیری ضمن هشدار نسبت به خطرات ماهواره و تاثیر منفی آن بر کانون خانواده بیان داشت:باید جامعه را در برابر هجمه فرهنگی دشمن مصونیت بخشید.

این عالم دینی رعایت اعتدال در مدیریت جامعه را ضروری دانست و افزود:باید به دور از افراط و تفریط جامعه را مدیریت کرد و این اعتدال ابتدا باید از قشر روحانی آغاز شود.

وی همچنین با ابراز نگرانی و گله مندی از وضعیت نامطلوب منطقه تفریحی ˈ علی کله ˈ دزفول در ساحل رودخانه دز گفت:گزارش های رسیده از این منطقه حاکیست برخی افراد که از سایر شهرها برای تفریح به دزفول سفر می کنند در تفریحگاه ˈعلی کلهˈ اقدام به شرب خمر می نمایند.

امام جمعه دزفول نیز در این همایش که با حضور روحانیون و مبلغان دینی برگزار شد از ماهواره به عنوان ام الفساد نام برد و گفت: متاسفانه روزانه شاهد افزایش تعداد دیش های ماهواره در پشت بام منازل در دزفول هستیم.

حجت الاسلامˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ افزود: شبکه های ماهواره ای کانون خانواده را هدف گرفته و روابط بین محرم و نامحرم را عادی کرده است.

وی با بیان اینکه با گسترش شبکه های ماهواره ای شاهد زیر سئوال رفتن اعتقادات در جامعه هستیم گفت: طبق بررسی به عمل آمده در دزفول شاهد کاهش حضور جوانان و نوجوانان در مساجد هستیم.

طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است
دنبال کنید

امام جمعه دزفول در ادامه علت بداخلاقی ها در جامعه را ماهواره دانست و گفت: یکی از علل روی گردانی جوانان از مساجد این است که نسبت به نیاز جوانان پاسخگو نیستیم که باید در این زمینه در رفتارمان بازنگری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول نیز در این گردهمایی که با محوریت مضرات ماهواره برگزار شد گفت:پیش از این هنگامی که جوانی بابت تخلف اخلاقی دستگیر می شد خانواده وی شرمنده بود اما اکنون اینگونه نیست.

سرهنگ ˈ عبدالامیر محتشمی رادˈ افزود: هدف شبکه های ماهواره ای عادی سازی منکرات در خانواده هاست.ک/2

/681/ 648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
یکی از علمای دزفول: وضعیت پوشش وحجاب جامعه مطلوب نیست 3 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi