دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

جشن تکلیف دانش آموزان بخش چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مصلای نماز جمعه‌ی این شهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه با تبریک فرا رسیدن سن بلوغ دانش‌آموزان حاضر در جشن گفت: همه ما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36386
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

جشن تکلیف دانش آموزان بخش چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مصلای نماز جمعه‌ی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه با تبریک فرا رسیدن سن بلوغ دانش‌آموزان حاضر در جشن گفت: همه ما در این سن به مرحله‌ای می رسیم که خوب و بد را تشخیص داده و باید در مسیری قرار بگیریم که خداوند تبارک و تعالی برای یک انسان ترسیم کرده است.
برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد 4
برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان چاروسا با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد 5

 

وی خاطر نشان کرد:: امروز شما به سنی رسیده‌اید که خداوند تکالیفی را برایتان قرار داده است و این نشان‌دهنده فهم، بصیرت و توانمندی‌هایی است که خداوند در وجود ما به ودیعه گذاشته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان افزود: در دنیای پرآشوب کنونی مهم‌ترین عامل نجات نسل جوان، توجه به خداست و راه‌های انحرافی نه تنها وی را به سعادت و خوشبختی نمی‌رساند بلکه وی را هم از نظر فردی و هم از نظر اجتماعی به ورطه هلاکت رسانده و نابود خواهد کرد.

حجت‌الاسلام برازش از دست‌اندر کاران جشن‌ تکلیف در قلعه‌رئیسی قدردانی کرد و اظهار داشت باید زمینه برگزاری مراسم جشن تکلیف در همه دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه استان فراهم آید و مربیان پرورشی با تلاش بیشتر زمینه ترویج فرهنگ نماز را در بین نسل آینده ساز جامعه فراهم نمایند.

در ادامه هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان مکلّف اهدا شد.

اقامه اولین نماز دانش‌اموزان مکلّف آخرین برنامه‌ی این مراسم بود.

شایان ذکر است در این جشن معنوی حجج اسلام سید جواد خاضع و سید محمد حسینی‌طلب، رئیس شورای هماهنگی استان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز حضور داشتند.

برگزاری مسابقه حفظ قرآن با محوریت سوره‌های الرحمن و حشر
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi