دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش ملی نماز در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: همایش ملی نماز در مردادماه ۹۶ در یاسوج برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست ستاد شئون فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش ملی نماز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت جامعه امروز و خلاء‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36382
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

همایش ملی نماز در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: همایش ملی نماز در مردادماه ۹۶ در یاسوج برگزار می‌شود.

همایش ملی نماز در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست ستاد شئون فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش ملی نماز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت جامعه امروز و خلاء‌های حضور نسل جوان و نوجوان در مساجد با اجرای یک برنامه ابتکاری سعی در حضور پرشور آنها در این مکان معنوی و مذهبی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد علاقمند می‌توانند برای حضور در این همایش و در ابعاد گسترده و با موضوعات مختلف که بزودی اعلم می‌شود، آثار و مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این همایش ملی در مردادماه ۹۶ در شهر یاسوج برگزار می‌شود، عنوان کرد: این همایش با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی استان و با موضوع ودبیری اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: محورهای همایش به زودی مشخص و اعلام می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ و مذهب تاثیر مثبت مسجد و فضاهای معنوی را برای نسل جوان تبیین کنند.

حجت‌الاسلام برازش در پایان به برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی این نهاد در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: ایام نوروز امسال همچون سال گذشته دعای تحویل سال در مساجد محوری در هر شهر یک مسجد و گلزار شهدای گمنام استان برگزار می‌شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi