یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت سازی برای حضور 14 هزار نفری مراسم اعتکاف در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: ظرفیت و بستر را برای حضور ۱۴ هزار شرکت کننده در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان مهیا کرده ایم. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه هماهنگی و برناه ریزی ستاد اعتکاف گفت: ظرفیت را برای حضور حداکثر ۱۴هزار نفر در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36355
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

ظرفیت سازی برای حضور 14 هزار نفری مراسم اعتکاف در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: ظرفیت و بستر را برای حضور ۱۴ هزار شرکت کننده در مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان مهیا کرده ایم.

ظرفیت سازی برای حضور 14 هزار نفری مراسم اعتکاف در کهگیلویه وبویراحمد 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه هماهنگی و برناه ریزی ستاد اعتکاف گفت: ظرفیت را برای حضور حداکثر ۱۴هزار نفر در استان مهیا کرده ایم، در سال ۹۵ بیش از ۱۰هزار شرکت کننده داشتیم که نسبت به سال ۹۴ افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

وی بحث اعتکاف را پس از عاشورا و محرم یکی از محوری ترین مباحث خواند و تاکید کرد: اعتکاف به برکت نظام جمهوری اسلامی و با پشتوانه مردمی الحمدلله بسیار خوب پیش می رود و اکنون به یکی از مهم ترین امور مربوط به زندگی مردم تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به فعالیت ۱۵۰ پایگاه جهت برگزاری آیین بزرگ اعتکاف اشاره کرد و افزود: تاکنون این پایگاهها برای ظرفیت سازی حضور ۱۴ هزار نفری آماده شده اند که پیش بینی می‌شود ۱۶۰ مسجد در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام برازش اظهار داشت: نزدیک به ۹۰ درصد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در سال گذسته جوانان و نوجوانان بودندو این آمار نشان از توجه و اهمیت دین و معنویت در بین نسل جوان دارد.

وی در ادامه به برنامه های مراسم اعتکاف اشاره کرد و بیان داشت: دعوت از ۸ مبلّغ ویژه برای حضور در شهرستان ها و بیش از ۷۰ مبلّغ در سطح استان برای برپایی مراسم مختلف در این ایام،برگزاری محافل انس باقرآن،بیان فضایل و مناقب اهل بیت (علیهم السلام )، قرائت ادعیه، ارائه بسته های فرهنگی و مسابقات مختلف مذهبی از مهم ترین برنامه های اعتکاف به شمار می رود.

مراسم شیرخوارگان حسینی در گچساران
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi