پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن آرزوی قبولی برای طاعات و عبادات همه مسلمانان گفت: در ماه ضیافت الهی درهای توبه، رحمت و برکت برای انسان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است.

مکتب تمدن ساز رمضان، بهترین فرصت اصلاح سبک زندگی و تحول درونی است 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش ضمن آرزوی قبولی برای طاعات و عبادات همه مسلمانان گفت: در ماه ضیافت الهی درهای توبه، رحمت و برکت برای انسان باز است و باید از این فرصت ها برای استغفار و بازگشت به سوی خدا نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به ماه رمضان به‌عنوان مکتب تمدن ساز و بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی و تحول درونی تاکید کرد: ریاضت کشیدن برای تهذیب نفس و توجه به باطن باعث خودسازی، رشد فضائل اخلاقی و نهایتا تحول درونی می‌شود، انسان را در مسیر صحیح زندگی و الگو برداری از سبک زندگی ائمه قرار می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان ماه سرنوشت ساز برای دست یابی انسان به سعادت دنیوی و اخروی است اظهار داشت: ما باید در این ماه پرفیض و برکت هرچه می توانیم ضمن قرائت قرآن در معانی و مفاهیم بلند قرآن کریم تدبّر و تعمق داشته باشیم تا بدینوسیله دل و جان خود را از گناهان، زنگارها و ناملایمات پاک و کنیم و رستگار شویم.

وی تقویت اراده و انگیزه را از مهم ترین آثار روزه دانست و تاکید کرد: همین خویشتن داری و کنترل رفتارهای روزمره سبب تقویت اراده و انگیزه و اصلاح رفتار و کردار انسان می‌شود و بر سایر رفتارهای خود و دیگران نیز مؤثر است و جامعه را به سمت آرامش روحی و روانی سوق می دهد.

میلاد امام جعفر صادق علیه السلام مبارک باد
دنبال کنید

حجت‌الاسلام برازش در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه تأثیر روزه بر سلامتی جسم نیز افزود: مدیریت و برنامه ریزی عادات غذایی در این ماه عزیز باعث رهایی از انواع بیماریها، سلامت جسمانی و بازگشت تعادل به بدن می‌شود و بهره وری بسیاری در زمینه اقتصادی، فرهنگی و معنوی به دنبال دارد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi