پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقسیم کشور به 5 منطقه تبلیغی در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی

حجت‌الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استانها در سی سخت گفت: کشور را به ۵ منطقه تبلیغی تقسیم کرده ایم تا با بررسی و تبادل نظر در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی اجتماعی اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استانهای سازمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

تقسیم کشور به 5 منطقه تبلیغی در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی

حجت‌الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استانها در سی سخت گفت: کشور را به ۵ منطقه تبلیغی تقسیم کرده ایم تا با بررسی و تبادل نظر در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی اجتماعی اقدام کنند.

تقسیم کشور به 5 منطقه تبلیغی در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی 4
تقسیم کشور به 5 منطقه تبلیغی در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی 5

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام دارابی معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی مدیران و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی فارس و کهگیلویه وبویراحمد در اردوگاه نور سی سخت گفت: کشور را به ۵ منطقه تبلیغی تقسیم کرده ایم تا ادارات کل با هم برنامه ریزی کنند، مباحث را تحلیل و نقد و نقاط ضعف و قوت را ارزیابی کنند و با بررسی و تبادل نظر در جهت رفع چالش ها و موانع فرهنگی اجتماعی اقدام و نتایج حاصله را به مرکز اعلام کنند. تشکیل این جلسات تخصصی منطقه ای و ارائه راهکارها و طرح ها، راهبرد امروز ما نسبت به پاسخگویی به چالش های جدی در جامعه است.

وی افزود:سازمان در شرایط فعلی کار در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را پذیرفته و به صورت جدی و با عزمی راسخ درصدد اجرای برنامه ها و کارگاههای متنوع در زمینه پیشگیری و
کاهش آسیب های اجتماعی است و کار را به خوبی شروع کرده و در ادامه با همکاری، همفکری و تلاش گسترده همه عزیزان مسئول با کارشناسی دقیق و استفاده از نخبگان فرهنگی و اجتماعی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام خواهد داد.

معاون امور مجلس و استان ها در ادامه تاکید کرد: هیئات مذهبی علاوه بر برگزاری مراسم ملی و مذهبی، باید در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی گام های اساسی بردارند و از ظرفیت ها و فرصت های موجود به خوبی استفاده کنند و بامجموعه عظیم مخاطبینی که در دسترس دارند از هر طریقی که می توانند گوشه ای از این خدمات را انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیر عامل از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه یاسوج خبر داد
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi