سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بشاراسد توانسته نبرد را از میدان جنگ به میز مذاکره بکشاند / غرب در تدارک سهم خواهی و بازی سیاسی است

فلاحت پیشه: بشاراسد توانسته نبرد را از میدان جنگ به میز مذاکره بکشاند / غرب در تدارک سهم خواهی و بازی سیاسی است سرویس سیاسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازی سیاسی که اکنون در دستور کار قرار گرفته قطعا توطئه های جدیدی را علیه بشار اسد در پی خواهد داشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36207
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

کرونا :

بشاراسد توانسته نبرد را از میدان جنگ به میز مذاکره بکشاند / غرب در تدارک سهم خواهی و بازی سیاسی است
فلاحت پیشه:

بشاراسد توانسته نبرد را از میدان جنگ به میز مذاکره بکشاند / غرب در تدارک سهم خواهی و بازی سیاسی است

سرویس سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازی سیاسی که اکنون در دستور کار قرار گرفته قطعا توطئه های جدیدی را علیه بشار اسد در پی خواهد داشت اما همین میزان عقب نشینی قابل تامل است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: در جنگ سوریه بازیگران غربی و رژیم های عربی از جمله عربستان در حال حرکت اجباری به سمت واقع گرایی هستند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو گفت: تحولات میدانی سوریه به سمت و سویی سوق پیدا کرده است که عدم توانایی در کنترل داعش و ناتوانی داعش در رسیدن به اهداف تعیین شده توسط کشورهای غربی و عربی ، از تروریست های تکفیری چاقویی ساخته که دسته خود را می برد.

وی بیان داشت: دولت مستقر دمشق با همراهی ائتلاف متحدین دمشق و نقش راهبردی ایران و روسیه توانسته تمام نقشه های طراحان جنگ سوریه را به شکست بکشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عقب نشینی کشورهای اروپایی یا حتی عربستان به این دلیل است که آنها از تهدیدات داعش به شدت می ترسند.

وی تصریح کرد: بازی سیاسی که اکنون در دستور کار قرار گرفته قطعا توطئه های جدیدی را علیه بشار اسد در پی خواهد داشت اما همین میزان عقب نشینی قابل تامل است.

فلاحت پیشه گفت: دمشق توانسته خواسته های خود را از میدان جنگ به میدان بازی های سیاسی و مذاکره بکشاند که این خود یک پیروزی بزرگ برای بشاراسد است.

رسمیت شناختن شهر قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتفاضه جدید را شعله‌ور می‌کند
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت اینجاست که پس از برقراری احتمالی آرامش در جنگ سوریه باید منتظر این باشیم که حامیان داعش به دنبال سهم خواهی در آینده دمشق خواهند بود.

گفتنی است که روزنامه تایمز در گزارشی در مورد تغییر ریشه‌ای در رویکرد بریتانیا و هم‌پیمانانش در قبال جنگ در سوریه و توقف پافشاری‌شان برای کنار رفتن بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از قدرت و چه بسا پذیرش انتخاباتی که به اسد اجازه شرکت در آن را می‌دهد، تدوین کردند.

در این گزارش آمده است که هم‌پیمانان غربی به رهبران مخالفان سوری در جریان نشست اخیرشان در ریاض اعلام کردند که راهی در مقابل آنها جز پذیرش حضور اسد در دمشق نیست و در نتیجه، مجالی برای پافشاری جهت برکناری وی تا پیش از ورود به مذاکرات پیرامون آینده سوریه وجود ندارد.

پیشتر بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود: ما بر لزوم کنار رفتن اسد به عنوان یک پیش شرط اصرار داریم اما در حال حاضر می‌گوییم که او باید در چارچوب مرحله انتقالی برود و او حق دارد که وارد انتخابات دموکراتیک بشود.

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

حشمت الله فلاحت پیشه

بشاراسد توانسته نبرد را از میدان جنگ به میز مذاکره بکشاند / غرب در تدارک سهم خواهی و بازی سیاسی است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازی سیاسی که اکنون در دستور کار قرار گرفته قطعا توطئه های جدیدی را علیه بشار اسد در پی خواهد داشت اما همین میزان عقب نشینی قابل تامل است. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606101956336658_Thum.jpg£حشمت الله فلاحت پیشه£ بشاراسد,توانسته,نبرد,را,از,میدان,جنگ,به,میز,مذاکره,بکشاند,/,غرب,در,تدارک,سهم,خواهی,و,بازی,سیاسی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi