جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انصاف نیست که رزمندگان اسلام پرپر شوند و من نشسته باشم+تصاویر

شهید کهگیلویه وبویراحمد: سرباز شهید خدابخش رستمی در نهم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در مریوان بر اثر بمباران دشمن بعثی به سوی کرانه های سرسبز جاودانگی و ابدیت بال و پر گشود . به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام سرباز شهید خدابخش رستمی در نهم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در مریوان بر اثر بمباران دشمن بعثی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36179
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

کرونا :

انصاف نیست که رزمندگان اسلام پرپر شوند و من نشسته باشم+تصاویر
شهید کهگیلویه وبویراحمد:
سرباز شهید خدابخش رستمی در نهم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در مریوان بر اثر بمباران دشمن بعثی به سوی کرانه های سرسبز جاودانگی و ابدیت بال و پر گشود .
انصاف نیست که رزمندگان اسلام پرپر شوند و من نشسته باشم+تصاویر 3
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام سرباز شهید خدابخش رستمی در نهم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در مریوان بر اثر بمباران دشمن بعثی به سوی کرانه های سرسبز جاودانگی و ابدیت بال و پر گشود .
 
،سرباز شهید خدابخش رستمی در سال ۱۳۴۱ در روستای تل زالی یاسوج در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود.
 
تا در عاشورای ایران به ندای حسین زمان لبیک گوید . شهید پس از کودکی وارد مقطع ابتدایی شد و توانست تحصیلات ابتدایی را با موفقیت به پایان برساند .
 
سپس برای کمک به تأمین مخارج خانواده به یاری پدر شتافت . در سال ۱۳۶۱ راهی خدمت مقدس سربازی شد و پس از طی دوران آموزشی به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام در نهم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در مریوان بر اثر بمباران دشمن بعثی به سوی کرانه های سرسبز جاودانگی و ابدیت بال و پر گشود.
http://choram.ir
 
برادر شهید
ایشان بسیار باصداقت ، باوقار ، متدین و مؤمن بود ، نماز و روزه اش ترک نمی شد و همین طور نسبت به دوستان و فامیل علاقه ای عجیب داشت و با همه رفت و آمد داشته و کسی را از خود نمی رنجانید . یادم هست یک بار در خانه نشسته بودیم که برادرم گفت : به خدا قسم من اینجا نمی مانم ، در حالی که برادران ارتشی و بسیجی ما در جبه های حق علیه باطل می جنگند.
ما اینجا راحت بنشینیم و بخوابیم و بمیریم . بعد از چند روز که اعزام شد و طولی نکشید که در بمباران هواپیماهای بعثیان عراقی در مریوان کردستان شهید شد .
شهدای ما با عشق و علاقه ای که به دین اسلام و اهل بیت علیه السلام داشتند حضرت امام حسین(ع) را الگوی خود قرار دادند و گرچه در آن زمان نبودند که در کنار امام حسین(ع) و یاران باوفایش بر علیه دشمنان اسلام و قرآن مبارزه کنند اما در زمان حیات خودشان بعد از چهارده قرن توانستند عملی از خودشان را ، از آن ارزش هایی که ائمه ما مخصوصاً امام حسین(ع) بخاطر آن جنگیدند و شهید شدند به سرانجام برسانند .
از همه اقشار مردم و خصوصاً جوانان عزیز ، دانشجویان ، دانش آموزان و خواهران و برادران انتطار داریم ، اگر چه الان در صحنه نظامی با دشمنان جنگی نداریم اما در صحنه فرهنگی و تهاجمات و ناامنی که دشمنان برای جوانان می خواهند ایجاد کنند هوشیارانه و بیدار انشاءالله در همه این صحنه ها حضور داشته باشند . دانشجویان با علم ، تحقیق پژوهش  با دستاوردهای علمی شان و با تدین ، تربیت صحیح و اسلامی شان و تبعیت شان از رهبر معظم انقلاب و امام شهدا دِین خود را ادا کنند .
http://choram.ir
بستگان شهید
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بود و ارتباط عاطفی زیادی با همه خانواده و بستگان داشت . با وجودی که اوایل انقلاب و شروع جنگ تحمیلی بود اما عشق و علاقه ایشان به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با دشمنان نظام باعث شد که ایشان سر از پا نشناسد و از همان اوایل دوران سربازی تا چند ماهی در جبه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشد .
یکی از تأثیرات بسیار زیادی که خون شهدا در نظام اسلامی ما برجا گذاشته ، تحکیم و تحقق شعارهای اصولی نظام جمهوری اسلامی است ، یعنی شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی . امروز امنیت و اقتداری که مردم و مسئولین دارند و این آزادی که در کشور وجود دارد همه حاصل خون شهداست .
 
مادر شهید
اخلاق و رفتارش در منزل با پدر و مادر و همه بستگان خوب بود . چند روز دیگر از مرخصی اش باقی مانده بود که تصمیم گرفت به جبهه برگردد ، بهش گفتیم : بمان تا مرخصی ات تمام شود ، ولی گفت : نمی توانم بمانم و رفت . به خدا قسم دو تا پسر دیگه هم دارم و اگه الان جنگی بر پا شود این دو تا پسر دیگرم را هم ، راهی جبهه می کنم .
 
خواهر شهید
همیشه دائم الوضو بود . نماز و روزه اش ترک نمی شد و مدام قرائت قرآن داشت . مردی بسیار فداکار ، باصداقت و با ایمان بود که جان خود را فدای انقلاب و اسلام کرد . ما به داشتن همچین برادری افتخار می کنیم و باید راه ایشان را ادامه دهیم . خیلی مهربان و با ایمان بود و با همه خوش رفتار بود و ما خیلی دوستش داشتیم . ما باید زینب وار زندگی کنیم و قدر شهدا را بدانیم و اجازه ندهیم خون آن ها پایمال شود .
http://choram.ir
 
پیام شهید:
این از انصاف و مردانگی بدوراست که من درخانه و کنار پدر و مادر راحت باشم ولی رزمندگان اسلام احتیاج به یاری و نفرات ما داشته باشند. من باید به یاری اسلام و رزمندگان عزیز بروم و در راه خدا شربت شهادت بنوشم.
 
 
انتهای پیام/ض

شهید کهگیلویه وبویراحمد
کهگیلویه وبویراحمد
چرام نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi