دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف گذاری مشترک داعش و طالبان در افغانستان روی مرزهای شرقی ایران است

نقوی حسینی: هدف گذاری مشترک داعش و طالبان در افغانستان روی مرزهای شرقی ایران است سرویس سیاسی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست ها تکفیری باتوجه به فضایی که ایجاد شده ، روی مرزهای شرقی ایران هدف گذاری کرده اند و قطعا محاسبات مورد نیاز این توطئه از جانب آمریکایی ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35933
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

کرونا :

هدف گذاری مشترک داعش و طالبان در افغانستان روی مرزهای شرقی ایران است
نقوی حسینی:

هدف گذاری مشترک داعش و طالبان در افغانستان روی مرزهای شرقی ایران است

سرویس سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست ها تکفیری باتوجه به فضایی که ایجاد شده ، روی مرزهای شرقی ایران هدف گذاری کرده اند و قطعا محاسبات مورد نیاز این توطئه از جانب آمریکایی ها انجام گرفته است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:  داعش در حوزه سوریه و عراق با شکست های سهمگینی مواجه شده است و برنامه های آمریکا و رژیم سعودی در حمایت از تروریست های تکفیری ناکام ماند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: بانیان شکل گیری داعش به دنبال مکانی جدید برای اسباب کشی تروریست ها و حتی تکثیر آنها هستند.

وی در ادامه افزود: افغانستان به جهت فقدان قدرت دولت مرکزی در برخی مناطق بستر مناسبی برای اسباب کشی تروریست های تکفیری است مضافا این که ریشه های داعش را باید در القاعده و طالبان جست و جو کرد که از دهه ۹۰ میلادی در این کشور حضور دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور داعش در افغانستان منجر به دسترسی آنها به آسیای میانه ، کشمیر و شمال پاکستان خواهد شد.

هدف گذاری مرزهای شرقی ایران

 نقوی حسینی بیان داشت: افغانستان که از سال های جنگ با ارتش سرخ در دهه ۹۰ میلادی میدان مهندسی تروریسم توسط آمریکایی ها بوده در حال تبدیل به زمین مشترک القاعده ، طالبان و داعش است.

وی تصریح کرد: تروریست ها تکفیری باتوجه به فضایی که ایجاد شده ، روی مرزهای شرقی ایران هدف گذاری کرده اند و قطعا محاسبات مورد نیاز این توطئه از جانب آمریکایی ها انجام گرفته است.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت۱۱صبح از مسجد شهیدان گچساران برگزار می‌شود
دنبال کنید

این نماینده مجلس دهم گفت: مطمئن هستیم که داعش در افغانستان همانند عراق و سوریه متحمل شکست خواهد شد اما نگرانی تهران این است که کشتارهایی نظیر قتل عام میرزااولنگ که ۶۰ شیعه کشته شدند ، تکرار شود.

وی ضمن تکذیب شدید الحن ادعای رسانه های آمریکایی درباره همکاری ایران و طالبان گفت: آمریکایی ها برای این که رد گم کنند در حمایت از تروریست های تکفیری ادعاهای مضحکی را علیه ایران مطرح می کنند./

پایان پیام

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

سید حسین نقوی حسینی

هدف گذاری مشترک داعش و طالبان در افغانستان روی مرزهای شرقی ایران است سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست ها تکفیری باتوجه به فضایی که ایجاد شده ، روی مرزهای شرقی ایران هدف گذاری کرده اند و قطعا محاسبات مورد نیاز این توطئه از جانب آمریکایی ها انجام گرفته است. http://media.icana.ir//Image/2015/07/110850_Thum.jpg£سید حسین نقوی حسینی£سید حسین نقوی حسینی هدف,گذاری,مشترک,داعش,و,طالبان,در,افغانستان,روی,مرزهای,شرقی,ایران,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi