دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت۱۱صبح از مسجد شهیدان گچساران برگزار می‌شود

یدالله مرادی با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده، روزی که کابوس رسوایی رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان است. وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25330
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

کرونا :

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت۱۱صبح از مسجد شهیدان گچساران برگزار می‌شود

یدالله مرادی با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده، روزی که کابوس رسوایی رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان است.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بار دیگر کانون توجه تمامی جوامع بشری از سمت و سوی رویدادهای مختلف جهان دور شده و به سمت و سوی فلسطین و رژیم غاصب قدس معطوف می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

مرادی نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان مردم فلسطین را سبب برهم زدن آرامش و امنیت رژیم کشور جعلی اسرائیل دانست و افزود: مقاومت رمز ضربه زدن به دشمن و پیروزی بوده که در نهایت سبب کسب امتیازات خوبی برای فلسطینیان می‌شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس در گچساران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت ۱۱ صبح از محل مسجد شهیدان این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: راهپیمایی روز قدس گچساران از محل مسجد شهیدان آغاز و به مصلای این شهرستان ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت
دنبال کنید

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد: حاج اصغر حبیبی از پاسداران نام آشنای استان کهگیلویه و بویراحمد سخنران روز قدس در گچساران خواهد بود.

وی در پایان از همه مردم غیور و انقلابی گچساران خواست تا مثل هر ساله با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi