یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳

موافقت قاطع نمایندگان از کلیات طرح  ضدآمریکایی پاسخ مناسبی به ماجراجویی این کشور بود

بت کلیا در دیدار با جمعی از خبرنگاران رسانه های ترکیه: موافقت قاطع نمایندگان از کلیات طرح  ضدآمریکایی پاسخ مناسبی به ماجراجویی این کشور بود سرویس بین الملل نماینده اقلیت آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت ۹۸ درصد از نمایندگان با کلیات طرح  ضدآمریکایی اقدامی مناسب در جهت مقابله با سیاست های ماجراجویانه و تروریستی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35929
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

کرونا :

موافقت قاطع نمایندگان از کلیات طرح  ضدآمریکایی پاسخ مناسبی به ماجراجویی این کشور بود
بت کلیا در دیدار با جمعی از خبرنگاران رسانه های ترکیه:

موافقت قاطع نمایندگان از کلیات طرح  ضدآمریکایی پاسخ مناسبی به ماجراجویی این کشور بود

سرویس بین الملل
نماینده اقلیت آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت ۹۸ درصد از نمایندگان با کلیات طرح  ضدآمریکایی اقدامی مناسب در جهت مقابله با سیاست های ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یوناتن بت کلیا نماینده اقلیت آشوریان در مجلس شورای اسلامی، با جمعی از خبرنگاران رسانه های ترکیه صبح امروز یکشنبه (یکشنبه ۲۲ مرداد ماه) دیدار و گفت و گو کرد.

بت کلیا در ابتدای این دیدار با اشاره به تصویب طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با اکثریت مطلق آراء نمایندگان ملت گفت : موافقت ۹۸ درصد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با کلیات طرح  ضدآمریکایی فوق  اقدامی به جا در جهت مقابله با سیاست های ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه است.

وی در ادامه با بیان جایگاه اقلیت های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه بوده و اقلیت های دینی در ایران در نهایت احترام در کنار مسلمانان زندگی کرده و از حقوق شهروندی برابر با دیگر ایرانیان بهره مند هستند.

دبیرکل اتحادیه آشوریان جهان در پایان افزود: زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان آسمانی و همبستگی و اتحاد پیروان ادیان الهی در جمهوری اسلامی ایران همواره مثال زدنی و الگویی برای سایر کشورهاست.

خبرنگاران رسانه های ترکیه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران خواستار گسترش ارتباطات فی مابین شدند.

نمایندگان ملت باید پیشقراول فرهنگ سازی برای ماسک زدن باشند
دنبال کنید

بت کلیا، رییس اتحادیه آشوریان و  نماینده اقلیت آشوریان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار همچنین به سوالات خبرنگاران راجع به وضعیت زندگی اقلیت های مذهبی در جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد./

پایان پیام

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۴

دیدار یوناتن بت کلیا با بانوان خبرنگار کشور ترکیه

موافقت قاطع نمایندگان از کلیات طرح  ضدآمریکایی پاسخ مناسبی به ماجراجویی این کشور بود نماینده اقلیت آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت ۹۸ درصد از نمایندگان با کلیات طرح  ضدآمریکایی اقدامی مناسب در جهت مقابله با سیاست های ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه است. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708101783369329_Thum.jpg£دیدار یوناتن بت کلیا با بانوان خبرنگار کشور ترکیه£ موافقت,قاطع,نمایندگان,از,کلیات,طرح ,ضدآمریکایی,پاسخ,مناسبی,به,ماجراجویی,این,کشور,بود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi