چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند

علیرضابیگی در دیدار با اصحاب رسانه ترکیه: توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35925
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

کرونا :

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند
علیرضابیگی در دیدار با اصحاب رسانه ترکیه:

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه ظهر امروز (یکشنبه، ۲۲ مردادماه) با اصحاب رسانه ای و جراید ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

علیرضابیگی در ابتدای این دیدار تعاملات اقتصادی و فرهنگی بین ایران و ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیشینه طولانی مراودات دوستانه میان دو ملت بستر مناسبی برای توسعه روابط در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان دو کشور فراهم آورده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقای سطح همکاری های رسانه ای و فرهنگی میان دو کشور می تواند به ایجاد درک مشترک و متقابل از تحولات منطقه و جهان کمک کند.

وی با اشاره به پیوند عمیق و دیرینه فرهنگی، دینی و تاریخی دو ملت گفت: همکاری مشترک ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار منطقه و جهان اسلام می تواند در حل بسیاری از مشکلات و مسایل کنونی کشورهای اسلامی موثر باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه در پایان اظهار داشت: امیدواریم با توسعه روابط دو کشور، بتوانیم به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک کنیم.

هیأت ترکیه‌ای: تعاملات فرهنگی تأثیر بسزایی در پیشرفت روابط ایران و ترکیه دارد

در ادامه این دیدار هیأت رسانه ای و جراید ترکیه با ابراز خرسندی از حضور در ایران، گسترش مراودات و تعاملات فرهنگی و اجتماعی میان دو کشور را رو به گسترش و مهم  خوانده و تأکید داشتند: رابطه ایران و ترکیه رو به پیشرفت است و تعاملات فرهنگی بخش مهمی از تعاملات دو کشور است.

اعلام افزایش حداقل حقوق بازنشستگان، حذف دفترچه های کاغذی، رونمایی از 60 قلم داروی جدید و برگزاری جشنواره خلاقیت
دنبال کنید

در این جلسه سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند که با اصحاب جراید ترکیه به بحث و تبادل نظر پرداختند./

پایان پیام

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶

علیرضا بیگی

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند. http://media.icana.ir//Image/2016/05/201605105547664833_Thum.jpg£علیرضا بیگی£ توسعه,روابط,ایران,و,ترکیه,به,تقویت,امنیت,و,ثبات,در,منطقه,کمک,می‌کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi