پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان

زاهدی در دیدار با سفیر ارمنستان در تهران مطرح کرد رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان سرویس بین الملل سفیر ارمنستان در تهران با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و بر افزایش تبادلات علمی بین دو کشور تاکید کردند. به گزارش خبرنگار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35844
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

کرونا :

رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان
زاهدی در دیدار با سفیر ارمنستان در تهران مطرح کرد

رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان

سرویس بین الملل
سفیر ارمنستان در تهران با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و بر افزایش تبادلات علمی بین دو کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در تهران (یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ )با محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

زاهدی:رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان

در این دیدار محمدمهدی زاهدی با قدردانی از حضور رئیس جمهور ارمنستان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، گفت: دو کشور از ظرفیت های بالایی برای توسعه و گسترش مناسبات در زمینه های مختلف به ویژه علمی و فناوری برخوردار هستند که می توان از آنها در جهت تقویت و تحکیم روابط فیمابین استفاده کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر توسعه مراودات در عرصه های مختلف به ویژه روابط پارلمانی، افزود: علاقه مندیم با کشور دوست و همسایه ارمنستان ارتباط علمی و پارلمانی قوی داشته باشیم و هدف از گسترش و توسعه ارتباطات علمی فیمابین، رسیدن به تبادل و توازن علمی در رشته های مختلف می باشد.

خانلری:ظرفیت های مختلف علمی زمینه ای برای تبادل دانشجو و استاد میان دو کشور

خانلری نماینده ارامنه جنوب در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مختلف علمی در زمینه های پزشکی، مهندسی، علوم انسانی، علوم محض و هنر فی مابین، آن را زمینه ای برای تبادل دانشجو و استاد میان مراکز علمی و پژوهشی دو کشور دانست.

اولین حضور قالیباف در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا
دنبال کنید

میرزاده: استفاده از ظرفیت های مرزی برای گسترش تبادلات اقتصادی و تجاری

میرزاده دیگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز در این دیدار با اشاره به وجود اشتراکات جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی بین دو کشور، استفاده از ظرفیت های مرزی به ویژه مناطق آزاد را برای گسترش تبادلات اقتصادی و تجاری فیمابین را مهم دانست.

سفیر ارمنستان: تحقق ظرفیت های علمی ایران و ارمنستان با پشتیبانی پارلمانی

آرتاشس تومانیان سفیر ارومنستان در تهران، با تاکید بر افزایش سطح مناسبات میان دو کشور همسایه گفت: ایران و ارمنستان دارای ظرفیت های مختلف همکاری به ویژه در زمینه علمی می باشند که استفاده از آن نیازمند حمایت پشتیبانی پارلمانی می باشد.

سفیر ارومنستان در تهران از گسترش تعاملات و تبادل هیات در زمینه افزایش ارتباطات علمی استقبال نمود./

پایان پیام

یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸

دیدار زاهدی با سفیر ارمنستان

رسیدن به تبادل و توازن علمی هدف از  توسعه ارتباطات علمی بین ایران و ارمنستان سفیر ارمنستان در تهران با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و بر افزایش تبادلات علمی بین دو کشور تاکید کردند. http://media.icana.ir//Image/2017/08/201708100232699510_Thum.jpg£دیدار زاهدی با سفیر ارمنستان£ رسیدن,به,تبادل,و,توازن,علمی,هدف,از ,توسعه,ارتباطات,علمی,بین,ایران,و,ارمنستان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi