جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انهدام 28 باند سرقت و دستگیری 101 سارق در تهران

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیرشدگان به ۹۰۰ فقره انواع سرقت‌های خشن همراه با سلاح سرد و گرم اعتراف کرده‌اند افزود: ۶۳ درصد از متهمان دستگیر شده دارای سابقه کیفری هستند. وی اظهار کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

کرونا :

انهدام 28 باند سرقت و دستگیری 101 سارق در تهران
انهدام 28 باند سرقت و دستگیری 101 سارق در تهران 3

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیرشدگان به ۹۰۰ فقره انواع سرقت‌های خشن همراه با سلاح سرد و گرم اعتراف کرده‌اند افزود: ۶۳ درصد از متهمان دستگیر شده دارای سابقه کیفری هستند.
وی اظهار کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه از متهمان دستگیر شده نیز حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار رحیمی با اشاره به تداوم اجرای طرح ‌های امنیت‌ محله ‌محور در تهران گفت: این طرح‌ بدون تعطیلی در همه مناطق پایتخت اجرا می شود و امیدواریم در ماههای آینده شاهد شهری سالم و آرام برای شهروندان باشیم.
رییس پلیس پایتخت با تاکید بر تعامل و همکاری منطقی پلیس با شهرداری و دستگاه‌های متولی امنیت در تهران برگزار شده است، افزود: طبق نظرسنجی‌ها، برخورد با کیف‌قاپی و زورگیری، جزو مطالبات اصلی شهروندان تهرانی است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس از تمامی توان پلیس برای تحقق این خواسته بحق شهروندان و پاکسازی شهر از وجود و جولان متهمان سابقه دار و افراد هنجار شکن استفاده خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با اجرای این طرح در شب گذشته، ۳ باند سرقت مسلحانه شناسایی و منهدم و از یک عضو این باند یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲۰عدد فشنگ نیز کشف و ضبط شد.
به گفته سردار رحیمی، اعضای این باند سه نفر در ساعات‌ پایانی شب اقدام به سرقت مسلحانه از سوپرمارکت‌ها می‌کردند که هر سه عضو باند شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: براساس توافقات حاصله با فرمانداری و استانداری تهران، مقرر شده که تدابیر ویژه‌ای برای برخورد با خانه‌های مجردی و خوابگاه‌های اطراف تهران اتخاذ شود.
سردار رحیمی در خصوص میانگین سنی سارقان دستگیر شده نیز گفت: میانگین سنی متهمان دستگیر شده ۲۰ تا ۲۲ سال است که بسیاری از آنها مصرف کننده مواد مخدر صنعتی از جمله گل و شیشه هستند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر – انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/۹۳۴۳/ ۱۱۰۹/۱۷۳۵**۱۶۲۵

محسن رضایی: انتقام سخت ایران تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد
دنبال کنید

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi