جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سانحه رانندگی در بزرگراه جلال تهران 10 مصدوم برجا گذاشت

حسن عباسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸ و ۴۱ دقیقه صبح امروز سانحه رانندگی بزرگراه جلال آل احمد نرسیده به آریافر به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۵ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه تاکسی ون به هنگام حرکت در مسیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35823
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

کرونا :

سانحه رانندگی در بزرگراه جلال تهران 10 مصدوم برجا گذاشت
سانحه رانندگی در بزرگراه جلال تهران 10 مصدوم برجا گذاشت 3

حسن عباسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸ و ۴۱ دقیقه صبح امروز سانحه رانندگی بزرگراه جلال آل احمد نرسیده به آریافر به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۵ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه تاکسی ون به هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد بدلیل سرعت بالا و عدم کنترل پس از انحراف از مسیر اصلی با ستون کناری بزرگراه برخورد می گکند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر دراین حادثه خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.
وی اظهار کرد: اقدامات اولیه درمانی در خصوص ۶ مصدوم دیگر این حادثه توسط عوامل اورژانس درحال انجام است و در صورت نیاز این مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل می شوند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود – انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/۷۲۴۳/۱۷۳۵**۱۶۲۵

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi