چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

تل آویوبه دنبال تبدیل مسکو به حائل بین مقاومت و سرزمین اشغالی/ برنامه کاهش تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط نتانیاهو

ابطحی تشریح کرد: تل آویو به دنبال تبدیل مسکو به حائل بین مقاومت و سرزمین اشغالی/ برنامه کاهش تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط نتانیاهو سرویس سیاسی نماینده مردم خمینی شهر گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید. سیدمحمد جواد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35809
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

کرونا :

تل آویوبه دنبال تبدیل مسکو به حائل بین مقاومت و سرزمین اشغالی/ برنامه کاهش تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط نتانیاهو
ابطحی تشریح کرد:

تل آویو به دنبال تبدیل مسکو به حائل بین مقاومت و سرزمین اشغالی/ برنامه کاهش تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط نتانیاهو

سرویس سیاسی
نماینده مردم خمینی شهر گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید.

سیدمحمد جواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت : باتوجه به پاکسازی های مرز لبنان و سوریه ، رژیم صهیونیستی از برقراری آرامش و امنیت در سوریه احساس نگرانی می کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیامین نتانیاهو تلاش می کند با جلوانداختن ولادیمیرپوتین از روسیه حائل میان ایران و مرزهای سرزمین اشغالی ایجاد کند.

وی بیان داشت: سفر بنیامین نتانیاهو به مسکو را باید اقدامی درجهت جبران شکست های سریالی رژیم صهیونیستی تفسیر کرد.

ابطحی گفت: نکته بارز رفتاری صهیونیست ها این است که خیلی زود دستپاچه می شوند ؛ آنها از افزایش اقتدار حزب الله به شدت ترسیده اند.

وی تصریح کرد: نیاز استراتژیک رژیم صهیونیستی این است که دل روسیه را به دست آورد تا امنیت مرز بلندی های جولان را تامین کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید تا تحریم های روسیه کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد:  بعید نیست که روسیه بازهم پادرمیانی کنند اما این رویکرد به تقویت جایگاه تروریست های تکفیری منجر خواهد شد و حتی نیروهای جدیدی جلب کردند.

از سناریو بافی امنیتی وزیر کار تا بازداشت یک خبرنگار
دنبال کنید

ابطحی تاکید کرد: روسیه نباید فراموش کند که رژیم صهیونیستی از تروریست ها حمایت کرده است و در نهایت براساس نقشه آمریکا و حمایت رژیم سعودی در چچن التهابات امنیتی جدیدی ایجادخواهد کرد.

وی در بیان داشت: چندبار پیمان شکنی روسیه باعث شده است که تهران در رویکردهای خود این موضوع را لحاظ کند و نیروهای مقاومت با جدیت آماده هراتفاقی هستند./

پایان پیام

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳

سیدمحمدجواد ابطحی

تل آویوبه دنبال تبدیل مسکو به حائل بین مقاومت و سرزمین اشغالی/ برنامه کاهش تحریم های آمریکا علیه روسیه توسط نتانیاهو نماینده مردم خمینی شهر گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید. http://media.icana.ir//Image/2016/06/201606105557690302_Thum.jpg£سیدمحمدجواد ابطحی£ تل,آویو,,به,دنبال,تبدیل,مسکو,به,حائل,بین,مقاومت,و,سرزمین,اشغالی/,برنامه,کاهش,تحریم,های,آمریکا,علیه,روسیه,توسط,نتانیاهو Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi