شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

داعش از همه پرسی اقلیم نهایت بهره را می برد/ بارزانی به دنبال باج و خراج گرفتن از بغداد است

دهقانی فیروزآبادی: داعش از همه پرسی اقلیم نهایت بهره را می برد/ بارزانی به دنبال باج و خراج گرفتن از بغداد است سرویس سیاسی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقلیم کردستان دارای مولفه های داخلی و خارجی مورد نیاز برای تشکیل کشور مستقل نیست و فعلا به دنبال کسب باج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35805
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

کرونا :

داعش از همه پرسی اقلیم نهایت بهره را می برد/ بارزانی به دنبال باج و خراج گرفتن از بغداد است
دهقانی فیروزآبادی:

داعش از همه پرسی اقلیم نهایت بهره را می برد/ بارزانی به دنبال باج و خراج گرفتن از بغداد است

سرویس سیاسی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقلیم کردستان دارای مولفه های داخلی و خارجی مورد نیاز برای تشکیل کشور مستقل نیست و فعلا به دنبال کسب باج و خراج از بغداد است.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: تلاش مسعودبارزانی و اقلیم کردستان برای برگزاری همه پرسی موجب نگرانی کشورهای منطقه شده است.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: عراق کشوری رنج کشیده از رژیم بعثی و تهاجم عراق است که باید تمامیت ارضی آن حفظ شود.

وی در ادامه افزود: ظرف نیم قرن اخیر کشورعراق متحمل سنگین ترین هزینه های انسانی و مالی شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پس از سقوط رژیم بعثی و تشکیل حکومت مردمی در بغداد شاهد بودیم که تروریسم تکفیری مردم و خاک این کشور را مورد تهاجم قرار داد.

وی تصریح کرد: تروریست های تکفیری داعش مصیبتی هستند که خون بهایی سنگین به مردم عراق و سوریه تحمیل کردند.

این نماینده مجلس دهم با بیان این که با شکست تروریسم تکفیری ، عراق در انتظار آرامش و امنیت است ، گفت: دشمنان بغداد به دنبال ایجاد شرایطی جدید هستند که جنگ در این کشور شعله ور باقی بماند.

وی بیان داشت: در جهان امروز ، دوران تجزیه طلبی ها به پایان رسیده است و کشورهای توسعه یافته همگی به دنبال همگرایی و اتحاد هستند.

فشردگی مسابقات لیگ دسته دوم فرسایشی است
دنبال کنید

دهقانی فیروزآبادی گفت: بالکانیزاسیون عراق اتفاقی است که موجب شکل گیری جنگ های خانمان سوز قومی و مذهبی خواهد شد که شرایط را برای افزایش قدرت تروریسم تکفیری فراهم خواهد.

وی ضمن اشاره به استفاده داعش از شکاف های قومی و مذهبی گفت: تروریسم تکفیری داعش در زمانی شکل گرفت که رسانه های سعودی بستر اختلاف بین شیعه و سنی را فراهم کردند اما مسعودبارزانی گویا از این اتفاق عبرت نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقلیم کردستان دارای مولفه های داخلی و خارجی مورد نیاز برای تشکیل کشور مستقل نیست و فعلا به دنبال کسب باج و خراج از بغداد است. /

پایان پیام

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

کمال دهقانی فیروزآبادی

داعش از همه پرسی اقلیم نهایت بهره را می برد/ بارزانی به دنبال باج و خراج گرفتن از بغداد است نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقلیم کردستان دارای مولفه های داخلی و خارجی مورد نیاز برای تشکیل کشور مستقل نیست و فعلا به دنبال کسب باج و خراج از بغداد است. http://media.icana.ir//Image/2016/05/201605104850784802_Thum.jpg£کمال دهقانی فیروزآبادی £ داعش,از,همه,پرسی,اقلیم,نهایت,بهره,را,می,برد/,بارزانی,به,دنبال,باج,و,خراج,گرفتن,از,بغداد,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi