جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آمریکا تحمل پرداخت هزینه جنگ در افغانستان را ندارد

نقوی حسینی: آمریکا تحمل پرداخت هزینه جنگ در افغانستان را ندارد سرویس سیاسی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد. سید حسین نقوی حسینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35789
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

کرونا :

آمریکا تحمل پرداخت هزینه جنگ در افغانستان را ندارد
نقوی حسینی:

آمریکا تحمل پرداخت هزینه جنگ در افغانستان را ندارد

سرویس سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تحلیل تغییر استراتژی حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت: دونالد ترامپ دچار پارادوکس هایی شده است که برای ایالات متحده و شخص رئیس جمهوری آمریکا دردسرساز خواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: دونالد ترامپ در جریان انتخابات الکترال ۲۰۱۶ مدعی شده بود که ایالات متحده نباید بیش از این متحمل هزینه های مالی جنگ و تلفات نیروهای نظامی در  جنگ های فرامرزی آمریکا شود اما امروز به دنبال گسترش حضور در افغانستان است.

وی در ادامه افزود: امروز شاهدیم که ترامپ سیاست های اوباما را به چالش می کشد که چرا ارتش آمریکا در عراق و حضور نداشته است که نشانه بارز پارادوکس رئیس جمهوری آمریکا است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارادوکس در سیاست خارجی ترامپ موضوعی است که در داخل آمریکا ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

وی بیان داشت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد.

نقوی حسینی گفت: افزایش حضور نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان موضوعی است که برای کشورهای منطقه تبعات مختلفی خواهد داشت که منجر به تشدید معضلات تروریستی خواهد شد./

بیشتر کارخانه‌های تولیدی گچساران تعطیل یا نیمه تعطیل است / یکی از مشکلات اصناف عدم توان مالی هزینه واحد بازرسی و نظارت اصناف است
دنبال کنید

پایان پیام

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

سید حسین نقوی حسینی

آمریکا تحمل پرداخت هزینه جنگ در افغانستان را ندارد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد. http://media.icana.ir//Image/2015/07/110850_Thum.jpg£سید حسین نقوی حسینی£سید حسین نقوی حسینی آمریکا,تحمل,پرداخت,هزینه,جنگ,در,افغانستان,را,ندارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi